اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تهویه فشار

در طراحی این سیستم باید میزان ظرفیت و فشار مورد نیاز و همچنین محل قرارگیری دریچه ها مورد توجه قرار گیرد. همچنین در صورت وجود کانال در سیستم طراحی کانال باید به گونه ای باشد که توضیح هوا در دریچه ها متناسب با فضای محل قرارگیری دریچه باشد. همچنین باید از تعبیه کانال یا دریچه یا پنجره هایی که باعث از بین رفتن فشار سیستم شوند اجتناب کرد.

تخلیه دود از سازه های کوپه دار

P.P.V برای سازه های قسمت قسمت یا کوپه دار مانند کشتی ها و قطارها (شهری - برون شهری) بسیار موثر است. همانطور که می دانید مواد به کار رفته در ساخت قطارهای شهری (مترو) بیشتر از انواع خود اطفا و مقاوم در برابر حرارت هستند و در صورت بروز آتش سوزی در آنها، دود گرفتی شدید ایجاد خواهد شد و به دلیل حضور انبوه جمعیت در آنها اهمیت استفاده موثر از P.P.V را دو چندان می کند.

تخلیه دود از ساختمان ها، انبارها و پارکینگ های طبقاتی

فراوانی این گروه از آتش سوزی ها که نیاز به تهویه دارند نسبت به سایر آتش سوزی ها بسیار بیشتر است. این گروه بیشتر شامل منازل، پارکینگ های طبقاتی، انبارهای کالا و کارگاه ها است.سیستم تخلیه دود / فن فشار مثبت راه پله، اختلاف فشاری که بین منازل، طبقات و راه پله هاست را از هوای 2 محیط جدا می کند. به گونه ای که هوا از سمت راه پله ها به سمت داخل منازل حرکت کرده و راه پله ها را برای عبور افراد ایمن نگه می دارد. این اختلاف فشار این امکان را به افرادی که در طبقات بالا زندگی می کنند، می دهد که در هنگام حریق بدون مسمومیت ناشی از گاز دود، خود را به طبقات پایینی برسانند.

تخلیه دود ار هواپیما

به عنوان سریعترین و موثرترین روش برای تهویه کردن دود و گازهای حاصل از آتش سوزی در هواپیماهای مسافربری و باربری پیشنهاد می شود.داخل یک هواپیما فقط در حدود 60 تا 90 ثانیه تهویه می شود و زمان تخلیه ورهایی افراد داخل هواپیما را بهبود می بخشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>