اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هوشمند سازی

انعطاف پذیری، بهره وری و صرفه جویی در مصرف انرژی، نیازهای امروز ساختمان های اداری هستند. در ساختمان های اداری جدید یا ساختمان هایی که مورد نوسازی قرار می گیرند، BMS با بهره گیری از تکنولوژی مدرن سیستم های الکتریکی منطبق با استاندارد EIB بالاترین ضریب آسودگی و ایمنی را با در نظر گرفتن مبحث هزنیه تضمین می نماید.

در اتاق های کنفرانس و اتاق های مدیران از تعداد مناسبی خطوط دیمر، باعث ایجاد سطح خوبی از آرامش و زیبایی می شود. به کارگیری ریموت کنترل فعال نمودن سناریوهای مختلف روشنایی را در مواقع مناسب، بسیار آسان می نماید. استفاده از کلیدهای هوشمند و ریموت کنترل در اتاق مدیران که معمولاً دارای سیستم های مختلفی مثل روشنایی، روشنایی پرده و صوت و سناریوهایی مثل ملاقات، رایانه و استراحت است، توصیه می شود.

در سیستم های مدرن لامپ های دکوراتیو با شدت خاصی روشن می مانند و در این صورت دفاتر، اتاق های کنفرانس و سالن های اجتماعات بسیار زیباتر به نظر می رسد و لامپ های اصلی تامین روشنایی فقط در صورت نیاز روشن می شوند که از دید کنترل مصرف انرژی این مطلب مهمی است. در ساختمان های اداری دارای اتاق های متعدد و مراجعین زیاد، لازم است تا تدابیر ایمنی مناسبی برای ساختمان در نظر گرفته شود. تکنولوژی مدرن ضمن در اختیار قرار دادن ضریب بالای ایمنی با استفاده از ملزومات الکتریکی مناسب، باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

در راهروها و راه پله ها و معابر، استفاده از سنسورهای حرکتی جهت کنترل روشنایی توصیه می شود. این سنسورها با قدرت دید 180 درجه به راحتی از تردد افراد در اتاق ها، راهروها و راه پله ها مطلع شده و لامپ ها را روشن می کنند. قدرت دید آنها بسته به لنز انتخابی بین 8 تا 12 متر است و به همین علت برای نصب در راهروها و راه پله ها نیز بسیار مناسب است. دارای طرح ها و رنگ های متنوعی بوده و با دیگر اجزای ساختمان کاملاً قابل انطباق است.

یکپارچه سازی سیستم های کنترلی ضروری است و ایجاد محیط مناسب برای کار نیازمند به کارگیری سیستم های کنترلی مختلفی است. در عمل ترکیب سیستم های الکتریکی که به طور خودکار عمل می نماید و به صورت یکپارچه کنترل می شوند باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

محصولات متنوع هوشمند با فعالیت موثر، ضمن پوشش تمامی نیازها در ساختمان با دکوراسیون داخلی ساختمان نیز هماهنگ هستند. برای مثال تجهیزات کنترل روشنایی و حسگرهای دود و حریق که در راهروها، اتاق ها و دیگر فضاهای ساختمان نصب می شوند همه با هم طور مستمر فعالیت می نمایند تا فضایی راحت، امن و مناسب در محیط کار به وجود آید.

در اتاق های کنفرانس که کاربری های مختلفی دارند نصب نمایشگر هوشمند بسیار مفید است. سناریوهای کنترلی با این وسیله به راحتی قابل تعریف و به کارگیری هستند. برای مثال سناریوهایی مثل برگزاری جلسات، نمایش اسلاید و فیلم و مانند آن به راحتی تعریف شده و مورد استفاده قرار می گیرند. امکان کنترل روشنایی، تهویه مطبوع، پرده اورهد، پرده ها مانند آن به وسیله ریموت کنترل به راحتی و بدون وقفه میسر است. در برگزاری جلسات که کنترل روشنایی، صوت و وسایل صوتی و تصویری ضرورت دارد. استفاده از این وسیله کار را آسان خواهد نمود. فراخوانی سناریوهای مختلف از پیش تعیین شده بسته به کاربری فضا از جمله خصوصیات این وسیله است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>