اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بهینه سازی اترژی

یکی از اهداف اصلی از به کارگیری سیستم های هوشمند بهینه سازی مصرف انرژی است. با استفاده از این سیستم، انرژی، همواره به طور معقول و منطقی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل کنترل همه جانبه، تلفات آن به طور چشمگیری کاسته می شود. بررسی ها نشان می دهد با به کارگیری یک منطق کنترلی صحیح، تا میزان 40 درصد از انرژی های مصرفی در ساختمان هوشمند کاسته می شود. با توجه به آن که مصرف انرژی کاملاً در کنترل قرار دارد، بهای پرداختی تا حد قابل قبولی به میزان انرژی مفید مصرفی نزدیک است.

پیاده سازی یک استاندارد باز در ساختمان، باعث انعطاف پذیری سیستم های کنترلی ساختمان می شود. و منطق های کنترلی بدون نیاز به تغییرات فیزیکی و سخت افزاری در صورت نیاز قابل تغییر هستند.سیستم هوشمند، امکان کنترل یکپارچه کل ساختمان را میسر می سازد و سیستم های کنترلی در دورترین نقاط ساختمان هم به راحتی، مونیتور و کنترل می شوند و نیازی به مراجعه به نقطه کنترلی نیست.

BMS

امروزه (Building Management System) سیستم مدیریتی ساختمان به یکی از گریز ناپذیرترین شاخه های علمی، تحقیقاتی و اجرایی در ساختمان تبدیل شده است. امروزه با توجه به کمبود منابع انرژی در سطح جهان اهمیت مصرف بهینه سوخت بیش از پیش مورد توجه است. سیستم مدیریتی ساختمان، وظفیه مدیریت و کنترل وضعیت ساختمان را از لحاظ سرمایش و گرمایش، روشنایی، کنترل تردد امنیت، سیستم اعلام حریق و ارتباط منطقی این زیرسیستم ها را بر عهدره دارد.

از آنجایی که به کارگیری سیستم های مدیریت ساختمان باید فاقد پیچیدگی های فنی بوده و به سادگی توسط کاربر انجام پذیرد. امروزه اغلب تولید کنندگان سیستم های مدیرت ساختمان، نرم افزارهای گرافیکی کاربر پسندی را جهت کنترل سیستم ها ارائه می دهند. نرم افزارهای مربوطه با استفاده از اشیای گرافیکی مختلف، کنترل همه جانبه ساختمان را به راحتی در دسترس قرار می دهند.به بهره گیری از یک سیستم BMS جامع در ساختمان می توان به اهداف زیر دست یافت:

  • مدیرت و کنترل و نمایش سیستم
  • کاهش مصرف سوخت و انرژی در ساختمان
  • پایین بودن هزینه های تعمیرات و نگهداری
  • بالا بردن عمر مفید دستگاه ها
  • افزایش راندمان و ضریب عملکرد تجهیزات
  • اتصال به دیگر سیستم های کنترلی
  • تامین آسایش و ایجاد فضای راحت برای ساکنین

در داخل یک سیستم هوشمند از استانداردهای ارتباطی متفاوتی استفاده می شود. نه تمامی آنها با مشخصات خاص خود، کاربری های متفاوتی را دارا هستند، که این کارایی ها شامل ملاحظات ریالی و امکانات کنترلی تا حد زیادی بستگی به حجم ساختمان و کاربری دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>