اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسفالت

باعث افزایش طول عمر جاده می شود.با افزایش سختی و مقاومت در برابر شیار شدگی (اثر چرخ در سطح راه)، در عین حال، انعطاف پذیری آسفالت را نیز حفظ می کند.حدود 10 % تا 15 % نسبت به آسفالت معمولی هم ارزی لایه ای بیشتری ایجاد می کند.از گوگاس به عنوان جایگزینی برای قیر در تولید مخلوط های آسفالت استفاده می شود.

گوگاس باعث افزایش مقاومت در برابر شیار افتادگی، تغییر شکل دائمی آسفالت شده و روسازی را قوی و محکم می کند.استفاده از این افزودنی بازه عملکردی برتر در تمام شرایط جوی را ایجاد می کند و باعث کاهش حساسیت دمایی آسفالت می شود. در آب و هوای سرد، گوگاس امکان استفاده از قیرهای نرم تر با خواص دمای پایین (بدون از بین بردن کارایی در دمای بالا) را ایجاد می کند.

در آب و هوای گرم که غالباً قیرهای معمولی سطح بالایی از سختی مورد نیاز را ندارد، گوگاس عملکرد ضد شیار شدگی را در حالی که هنوز امکان استفاده موثر از قیرهای در دسترس متداول را فراهم می کند، بهبود می بخشد.این افزودنی، لایه های سطحی روسازیها را به طور چشمگیری در برابر تغییر شکل های دائمی و صدمه نشت سوخت مقاوم تر می کند. امکان استفاده از روسازی های آسفالتی را در جاده ها نظیر مسیر اتوبوس ها، فرودگاه ها و ترمینال ها محوطه بنادر و … ایجاد می کند.

استفاده از گوگاس در لایه های ساختاری به علت کریستاله شدن درون مخلوط افزایش مقاومت و افزایش باربری جاده ها را فراهم می کند. به این دلیل مناسب جاده هایی با کاربردهای سنگین نظیر محوطه پایانه کامیون ها، اتوبوس ها و چهار راه ها است.گوگاس از طریق جایگزین، به عنوان درصدی از قیر در مخلوط آسفالت به کاهش نگرانی های صنعت در مورد عدم تعادل منابع قیر کمک می کند.

گوگاس حاوی مواد پلاستی سایزر بوده و ضمناً افزودنی است که موجب کاهش بخارات مضر گوگرد شده و دمای تصعید آن را افزایش می دهد.این افزودنی با کاربرد آسان، باعث پایداری آسفالت به مرور زمان (بدون از دست دادن خواص در دماهای گرم و سرد) می شود.گر چه ممکن است درصد فضای خالی مخلوط آسفالت حاوی گوگاس نسبت به آسفالت معمولی در محدوده استاندارد بالا رود، ولی در اثر استفاده گوگاس تراکم و استحکام آسفالت افزایش می یابد.

حتی در صورت کاهش فضای خالی در برخی موارد نفوذ گوگرد در ساختار قیر و کریستالی شدن گوگرد آزاد در آسفالت بیرون زدگی قیر و البته نفوذ آب و سایر حلال ها به آسفالت را نامحتمل می نماید.فضای خالی زیاد در مخلوط باعث اکسیداسیون قیر و نفوذ رطوبت می شود که منجر به کوتاه شدن طول عمر آسفالت خواهد شد.

اماگرانول های گوگاس علی رغم افزایش فضای خالی مخلوط به دلیل فراهم آوردن شرایط نفوذ ناپذیری در مخلوط و عدم ایجاد شرایط اکسیداسیون، دوام مخلوط را افزایش می دهند.افزایش فضای خالی معمولاًدر صورت کاهش فیلر و تورم پلیمر و افزایش ویسکوزیته می تواند به وجود آید.ساختار کریستالی گوگاس در آسفالت پیوندهای داخلی را افزایش داده و روسازی را از درون استحکام می بخشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>