اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتصالات

شرط لازم، سختی خمشی فونداسیون به مراتب 10 برابر از سختی خمشی ستون بیشتر باشد. شرط کافی، آرایش بولت ها به نحوی باشد که بیشترین بازوی لنگر ممکن را در اختیار قرار دهد.در اتصالات صلب خمشی لنگر خمشی انتهای تیر به صورت کامل به ستون منتقل می‌شود و زاویه چرخش بین تیر و ستون در محل اتصال ثابت باقی می ماند.

قاب خمشی در این ساختمان از نوع متوسط است. در نتیجه باید اتصال گیردار ضوابط مربوط به شکل پذیری متوسط را ارضا کند. اتصال گیردار تقویت نشده جوشی WUF-W در قابهای خمشی متوسط و ویژه قابل استفاده است.

در این نوع اتصال، برش باید از طریق دو عامل، یکی اتصال مستقیم جان تیر به بال ستون و دیگری اتصال ورق تکی جان به بال ستون صورت گیرد. اتصال جان تیر به بال ستون می تواند از طریق جوش نفوذی کامل یا جوش گوشه صورت گیرد. مقاومت برشی طراحی اتصال ورق تکی جان به بال ستون می تواند از طریق جوش نفوذی با نفوذ کامل یا جوش گوشه صورت گیرد.

اتصال بال های تیر به بال ستون، باید از نوع جوش نفوذی با نفوذ کامل باشد. برای این جوش رعایت ضابطه خاصی الزامی نیست.ضخامت ورق پیوستگی از ضخامت ورق بال تیر کمتر نباشد. همچنین جوش ورق پیوستگی به بال و جان ستون از نوع شیاری با نفوذ کامل خواهد بود. اگر در راستای عمود بال ستون اتصال تیر به ستون خمشی نباشد می توان جوش ورق پیوستگی به بال ستون را از نوع جوش گوشه طراحی کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>