اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

الیاف بتن

استفاده از میلگرد در بتن به دلیل جبران ضعف آن در کشش است. اما در موارد متعددی جهت نیرو های کششی به طور دقیق معلوم نیست، پس به منظور ایجاد شرایط همگن و کاهش ضعف شکنندگی و تردی بتن تا حد ممکن، از الیاف استفاده می شود. الیاف کورتا در بتن باعث افزایش مقاومت خمشی به صورت سه بعدی می شود و کلیه نقاط تحت جمع شدگی و مستعد ترک خوردگی را پوشش می دهد.

مقاومت در برابر سیکل های سرما و گرما (ذوب و یخبندان)

تمامی بتن هایی که در معرض سیکل های شدید سرما و گرما هستند، در مدت زمان کوتاهی دچار ترک می شوند. این ترک ها به مرور زمان در داخل بتن افزایش می یابند و شکاف های عمیقی در آن ایجاد می کنند. با به کارگیری الیاف کورتا، ترک ها به حداقل می رسند و در صورت ایجاد ترک اجازه افزایش به آن داده نمی شود و یکپارچگی بتن را حفظ خواهد شد.

با توجه به ایجاد کرنش داخلی در بتن در دما های شدید گرمایی و سرمایی، پیشنهاد می‌شود که جدا از استفاده از الیاف پلیمری بتن کورتا که تأثیر به سزایی در اصلاح بتن دارد، از افزودنی های دیگر بتن و عیار بتن بالای 450 استفاده شود.

عملکرد الاستیک

بتن در حالت عادی شکننده بوده و تحمل تغییر شکل و انعطاف پذیری کمی دارد. احتمال شکست زمانی که بارگذاری تکراری اعمال شود و خستگی تأثیر خود را بر روی بتن گذاشته باشد، نمایان تر می شود. بتن مسلح شده با الیاف کورتا بسیار شکل پذیر است و همین عامل باعث می شود شکست ترد در آن اتفاق نیافتد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>