اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سازه پوسته ای

در پوسته هایی که طول آن ها از 40 متر تجاوز کند، تعبیه در زهای انبساط ضروری است. در امتداد طول های خمیده پوسته یعنی در جاهایی که نیروی برش حداقل باشند، درزهای اجرایی در نظر گرفته می شوند.قبل از برداشتن داربست پوسته ها باید آن ها را حداقل به مدت 2 هفته به خوبی به عمل آورد. تیر ها و دیافراگم های انتهایی نیز باید بین 3 تا 4 هفته به خوبی مراقبت شده و پس از آن اقدام به برداشتن قالب ها و داربست های آن ها شود.

تحلیل پوسته ها

  • تئوری غشایی
  • تئوری تیر

تئوری غشایی

تئوری غشایی که به وسیله دیشینگر فرمول بندی شده است مبتنی بر این فرضیه است که پوسته دارای ابعاد نا محدود بوده و به صورت یک غشای کاملاً انعطاف پذیر عمل می کند. فقط نیروهای مستقیم ( نیروهای محوری) درون صفحه اش را انتقال می دهد. اگر یک منطقه محدود با فاصله کافی نسبت به مرزهای پوسته را در نظر بگیرید، توزیع تنش ها در دال پوسته به طور استاتیکی معین بوده و می توان آن ها را به وسیله تئوری غشایی پیدا کرد. این روش را در پوسته هایی که نسبت دهانه به شعاع آن ها کمتر از 0/5 میلیمتر است، به کار می رود.

تئوری تیر

در تئوری تیر که به وسیله لوندگرن تحلیل شد، پوسته به عنوان یک تیر، تحلیل می شود. این تیر دارای سطح مقطع منحنی بوده و دهانه بین قاب ها یا تیرهای عرضی انتهایی را می پوشاند. در پوسته های بلند مولفه های طولی نیرو غالب بوده و بنابراین تحلیل آنها با استفاده از تئوری تیر ایده آل و مناسب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>