اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

اجرای صحیح لایه درپوش روی ترک موجب حفظ ماده اپوکسی تزریق شده در وضعیت صحیح در زمان تزریق درون ترک می شود. زمانی که ترک ها کاملاً در ضخامت یک مقطع بتنی گسترش پیدا کرده باشند، بهترین حالت، اجرای لایه درپوش در هر دوطرف مقطع ترک خورده است که باعث محصور شدن مواد اپوکسی تزریق شده درون شیار ترک خواهد شد.

جنس لایه های درپوش معمولاً از مواد اپوکسی، پلی استر، واکس پارافینی و پودر بتونه سیلیکونی هستند.انتخاب صحیح ماده مصرفی برای درپوش باید با درنظر گرفتن محدودیت های زیر و با توجه به نوع ترکی که تحت تعمیر قرار گرفته است صورت گیرد.

  • پایداری در مقابل نفوذ و شُره زدن مواد درون ترک ( برای ترک های عمودی و بالاسری)
  • تغییرات رطوبت
  • عمر سازه
  • مدول الاستیسیته (سختی)

دمای بتن بعد از اجرای لایه درپوش تغییر می کند و قبل از تزریق ممکن است موجب ترک خوردگی لایه شود. اگر این اتفاق رخ داد باید قبل از تزریق نسبت به ترمیم لایه اقدام نمود. قبل از اجرای لایه درپوش باید محل عریضترین نقطه ترک را علامتگذاری نموده و به موارد زیر نهایت توجه صورت گیرد.فقط از موادی استفاده شود که تاریخ مصرفشان منقضی نشده باشد.

نسبت به بخشبندی دقیق ناحیه اجرای کار اقدام شود.سعی شود بخش های اجرای کار، تا حد ممکن کوچک انتخاب شوند تا مواد مصرفی به دلیل طولانی شدن مدت اجرا کهنه نشوند.رعایت فاصله پستانک ها به شکل صحیح صورت گیرد.اجرای یکنواخت لایه درپوش در ابعادی به عرض 25 میلیمتر و به ضخامت 5 میلیمتر در طول ترک صورت گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>