اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پل


درز انبساط نوع T

درز انبساط، قطعه ای متشکل از لاستیک و فلز مسلح شده است که توسط انکربولت ها به سازه متصل می شوند. صفحات تقویت کننده فولادی توسط چسب های مخصوص به صورت گرم در حین تولید و تحت عملیات ولکانیزاسیون به شیت های الاستومری جوش می خورند. این فرایند، کاملاً ضد خوردگی بوده و عمر قطعه درز انبساط را طولانی تر می کند.

کامپاند الاستومری به گونه ای طراحی شده است که در برابر روغن، چربی، نفت و بنزین، نمک، شن و ماسه، اشعه UV، برف و سایش بسیار مقاوم است. انکربولت ها نیزاز جنس استنلس استیل یا پوشش گالوانیزه گرم (Hot Gulvanize)، توسط مواد ضد رنگ و ضد خوردگی کاملاً پوشیده شده اند.

درز انبساط های تولیدی در برابر جابه جایی و تغییر شکل سازه انعطاف دارند. این جابه جایی ها می توانند با هر زاویه چرخشی و منحنی از 0 تا 90 درجه مطابقت داشته باشند. این امر به وسیله تغییر شکل برشی عناصر لاستیک محقق می‌شود. این درزها همچنین می توانند اختلافات ارتفاعی با حرکات و جابه جایی های عمودی را جبران کنند.

با نصب این نوع درز می توان نیروی افقی ناشی از ترمز گرفتن وسایل نقلیه و مقاومت لاستیک در مقابل عوامل محیطی (انقباض، جریان، تغییرات دمایی و …) را از طریق اصطکاک بین لاستیک و بتن منتقل نمود. اتصالات درز انبساط قابلیت فراوانی در تطبیق با حرکت های افقی (رانشی و کششی) و تغییرات ارتفاع (فشار سطح) دارند که این ویژگی دارای اهمیت فراوانی در تحرکات افقی ناشی از تغییر وضعیت حرکت و بارگیری است.

مزایا

  • دارای جذب فوق العاده حرکات عرشه تا 350 میلیمتر در دو جهت عرضی و متقاطع

کاربرد

  • در پل های بتنی و فلزی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>