اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ساختمان

تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که سیستم های ساختمانی متداول، نتایج رضایت بخشی در صنعت ساختمان نداشته اند. با این وجود، از طریق به کارگیری روش های پیش ساختگی می توان ضایعات حاصل از ساخت و ساز را تا نصف کاهش داد. همچنین، استفاده از طرح های ساختمانی استاندارد و منظم در این زمینه مؤثر خواهد بود و با بهره گیری از فرآیندهای مکانیزه، استفاده از مصالح بازیافت شده یا قابل بازیافت و مونتاژ اجزای ساختمانی پیش ساخته، به روش صنعتی می توان هزینه ها را تا حد چشمگیری کاهش داد.

بررسی امکان به کارگیری سیستم های پیش ساخته در پروژه های ساختمانی نشان می دهد که سیستم های ساختمانی متداول برای ساخت فونداسیون و اجزای غیراستاندارد مناسبتر است. این در حالی است که اجزای ساختمانی پیش ساخته نیز برای اجرای قاب های سازه ای فو لادی، پوشش های خارجی، سقف های بتنی و سیستم های دیوار خشک ارجحیت دارند. بسیاری از اجزای ساختمانی پیش ساخته نیز قابلیت باربری داشته و ارتقاء اجزای ساختمانی پیش ساخته سبک وزن باید مد نظر قرار گیرد.

ضایعات حاصل از ساخت و ساز از عوامل اصلی تأثیرگذار بر محیط زیست است. این ضایعات در حین ساختمان سازی، بازسازی و تخریب کارگاه ساختمانی یا سایت پروژه و سازه های مهندسی، ایجاد و تخلیه می شوند. رویکردهای متفاوتی نیز در مدیریت ضایعات وجود دارد. مشارکت اجتماعی در مدیریت و کنترل میزان تولید ضایعات ساختمانی و همچنین کاهش تأثیرات منفی آن بر محیطزیست ضروری است.

کاهش قابل ملاحظه ای در تولید ضایعات ساختمانی از طریق مدیریت آن به عنوان بخشی از کارکردهای مدیریت پروژه قابل دستیابی است. در حالی که رویکرد تولید کمترین مقدار ضایعات از طریق توجه به الزامات اقتصادی قابل دستیابی است، هر عملیاتی در راستای کاهش آن، قابل حمایت است. ارائه آموزش های لازم برای دست اندرکاران، رویکرد بسیار مؤثری در مدیریت ضایعات ساختمانی است. با این وجود، در مقایسه با هزینه و یا زمان اجرا، توجه کمتری نسبت به مدیریت ضایعات معطوف شده است. در اغلب موارد، هزینه چنین مدیریتی نسبت به مزایای احتمالی آن، بیشتر مدنظر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>