اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک

بلوکهای پلی استایرن منبسط شده در محل کارگاه ساختمانی باید به دور از هرگونه مواد قابل اشتعال (نظیر رنگ ها، حلال ها یا زباله های قابل اشتعال) نگهداری شوند. محل نگهداری باید به گونه ای باشد که از احتمال ریزش یا تماس براده های داغ یا جرقه های ناشی از جوشکاری یا هر گونه شی داغ دیگر با بلوک ها در کارگاه ساختمانی پیشگیری شود.

محل انبار اصلی بلوک ها حتی الامکان به دور از محل عملیات ساختمانی باشد تا از سرایت هرگونه شعله یا حریق احتمالی به محل انبار اصلی جلوگیری شود. تمامی کارگران و کارکنان باید نسبت به عدم استفاده از هرگونه شعله و نیز عدم استعمال سیگار در مجاورت محل نگهداری بلوک ها توجیه شوند. استفاده از تابلوی استعمال دخانیات ممنوع در مجاورت محل نگهداری بلوک ها الزامی است. تعدادی کپسول آتش نشانی نیز در نزدیکی محل نگهداری بلوک ها پیش بینی شود.

استفاده از بلوک با ابعاد غیر استاندارد

استفاده از بلوهک ای با طول کمتر از 30 سانتیمتر ممکن است خطر شکست بلوک را در پی داشته باشد. لذا به مصرف کنندگان توصیه می شود از به کار بردن بلوک های با طول کمتر خودداری نمایند. همچنین هر گونه تولید یا ارائه بلوک های به طول کمتر از 30 سانتیمتر به مصرف کنندگان ممنوع است.

استفاده از بلوک غیر استاندارد

استفاده از نوع معمولی پلی استایرن منبسط شده در ساختمان از نظر ایمنی در برابر آتش، خطرناک و غیر قابل قبول است. حتماً بایستی پلی استایرن از نوع کند سوز و هر کدام دارای مهر استاندارد باشد. برای استفاده از نوع کند سوز شده نیز نیاز به کاربرد پوشش محافظت کننده (مانند سقف کاذب) است. اکثر بلوک های پلی استایرن موجود در بازار، غیر استاندارد و آتش گیرنده هستند.

در مصارف ساختمانی استفاده از یونولیت کند سوز و رعایت الزامات ابلاغ شده توسط اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ضروری است. یونولیت باید دارای بافتی یکدست باشد. استفاده از ضایعات و مواد اولیه نامرغوب و تاریخ مصرف گذشته در تولید یونولیت ممنوع است.

به کار بردن یونولیت دانه ریز توسط کارفرمایان موجب شده که بعضی از تولید کنندگان سودجو از یونولیت های بسته بندی لوازم الکتریکی در تولیدات خود بهره گیرند. این یونولیت ها با وجود ظاهری متراکم و فشرده، از عدم چسبندگی کافی بین دانه های ریز یونولیت، برخوردار است که با کمترین فشار در زمان بتن ریزی شکسته می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>