اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اتصالات


دال های بتنی پیش تنیده به روش پس کشیده

این دال ها با اجرای درجا، امکان پوشش دهانه های بزرگ تر با تعداد ستون و ضخامت دال کمتر و قالب بندی ساده تر، باعث کاهش وزن و ارتفاع ساختمان، صرفه جویی در هزینه ساخت، سرعت بالا تر و امکانات بیشتر طراحی معماری می شود.

طراحی و اجرای پل ها

بیش از 50 درصد سازه پل ها در سراسر جهان با استفاده از تکنولوژی بتن پیش تنیده طراحی و اجرا می شود. استفاده از سیستم دال پیش تنیده با توجه به مزایای فنی، اقتصادی و زیبایی شناسی توسط متخصصین، طراحان و مجریان پل سازی همواره توصیه می‌شود.طراحی و اجرای مخازن، سیلوها و پوسته ها، استفاده از بتن پیش تنیده در این سازه ها با تاندون های حلقوی افقی و عمودی، باعث کاهش قابل ملاحظه هزینه های ساخت، زمان اجرا، مصرف فولا د و بتن، کارایی بیشتر سازه، حذف ترکها و آب بندی در مخازن می شود.

مهار خاک

نگهداری دیواره های خاکی و پایدار سازی آنها به خصوص در گودبرداری ها نیاز به روش های ارزان و ایمن دارد که بهره گیری از روش پیش تنیدگی پاسخ مناسبی به این نیازها است.

دال های پیش تنیده به روش پس کشیده

کاربرد دال بتن پیش تنیده در ساختن دال های تخت از کشور آمریکا شروع شد و هم اکنون هم به طور گسترده ای در استرلیا، اروپا و شرق دور استفاده می شود. اگر چه استفاده از دال های تخت بتن پیش تنیده تا همین اواخر در انگلستان غیر متداول بود.

مزایای اقتصادی آن، هم اکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ایران نیز در سال های اخیر این نوع دال ها مورد استفاده قرار گرفته اند. در بیشتر موارد دال های با ضخامت یکنواخت و تاندون های منحنی مورد استفاده قرار می گیرند. اما یک روش جدید، استفاده از دال های با ضخامت متغیر و تاندون های مستقیم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>