اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتصالات

نظر به اینکه سیستم سقف بتنی پیش تنیده پس کشیده عمدتاً به صورت دال تخت کاربرد دارد، لذا بر اساس آئین نامه 2800 ایران، در زمان استفاده از سیستم دال های تخت و ستون، ارتفاع ساختمان به 10 متر یا حداکثر 3 طبقه محدود می شود. در غیر این صورت استفاده از دیوار های برشی بتن آرمه الزامی خواهد بود.

استفاده از این سیستم در تمامی پهنه های لرزه خیزی ایران بلامانع است.محافظت فولا د های پیش تنیدگی در برابر زنگ زدگی بسیار حائز اهمیت بوده و باید کابل ها توسط دوغاب سیمان که بعد از کشیدن کابل ها به داخل غلا ف ها تزریق می شود یا مواد قیری یا گریس که روی آن می مالند از زنگ زدگی محافظت شوند.

برای رسیدن به یک طرح بهینه از لحاظ مقدار مصالح، وزن و هزینه، باید طراحی و اجرای دال به گونه ای انجام شود که پیش تنیدگی کامل حاصل شود و بتوان از کل مقطع در فشار بهره جست.کنترل نیروی کشش کابل ها باید توسط جک های کالیبره شده دقیق انجام شود.

تخریب این سیستم سقف به دلیل وجود میلگردهای پیش تنیده بسیار پر خطر بوده و باید با روش های خاص توسط تیم فنی آموزش دیده، صورت گیرد.استفاده از سیستم سقف دال های تخت پیش تنیده پس کشیده، در دهانه های بلندتر از 7 متر توجیه اقتصادی دارد.مقاومت گسیختگی تضمین شده، انواع فولادهای پیش تنیدگی باید بین 1200 تا 2200 نیوتن بر میلی متر مربع باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>