اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاه

این چاه از مصالح نفوذ ناپذیر و مقاوم در برابر خوردگی از جمله بتن یا مصالح ساختمانی یا پلی اتیلن، مواد پلیمری، غیره ساخته شده است وظیفه آن حفظ و نگهداری فاضلاب و عدم اجازه نشت از آن است. این چاه ها می بایست در دوره های کوتاه و مشخص توسط تانکرها یا دستگاه های مخصوص تخلیه شوند.چاه های سپتیک در دو نوع یک بخشی یا چند بخشی تقسیم می شوند که این تقسیم بندی بر اساس بخش بندی داخلی سپتیک است.

به گونه ای که اگر سپتیک شامل یک بخش باشد، لازم است با استفاده از دیوارهای کوتاه به عنوان موج گیر سرعت حرکت فاضلاب در ان را کاهش داده تا امکان جدا شده آب از مواد معلق در فاضلاب ایجاد شود که به مرور زمان فضولات به صورت لجن در کف مخزن جمع خواهند شد.در سپتیک های چند بخش، با ایجاد دو یا چند اتاقک به هم مرتبط در سپتیک، امکان جداسازی آب از فضولات و جمع آوری فضولات در اتاقک های ابتدایی را فراهم می سازند.

انواع چاه سپتیک

این چاه ها از دو نوع یک بخشی یا چند بخشی تقسیم می شوند که این تقسیم بندی بر اساس بخش بندی داخلی سپتیک بوده است.

چاه سپتیک یک بخشی

اگر چاه سپتیک شامل یک بخش باشد به آن سپتیک یک بخشی می گویند. لازم است با استفاده از دیوارهای کوتاه به عنوان موج گیر سرعت حرکت فاضلاب در ان را کاهش داده تا امکان جدا شده آب از مواد معلق در فاضلاب ایجاد ش ودکه به مرور زمان فضولات به صورت لجن در کف مخزن جمع خواهند شد.

چاه سپتیک دو بخشی

در سپتیک های چند بخش با ایجاد دو یا چند اتاقک به هم مرتبط در سپتیک امکان جداسازی آب از فضولات و جمع آوری فضولات در اتاقک های ابتدایی را فراهم می سازند.

جنبه های منفی چاه سپتیک

جنبه های منفی چاه سپتیک نسبت به نوع جذبی کمتر است، به این دلیل که فاضلاب و آب هایی که آلودگی دارند را وارد سفره های زیر زمینی نمی کند. اما با این حال نیز جایگزین شبکه فاضلاب و روش های نوین تصفیه فاضلاب نخواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>