اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شمع بتنی

استفاده از این نوع پی ها به دلیل مزایایی که نسبت به سایر انواع پی ها دارند به سرعت در حال افزایش است و به جای شمع های معمولی مورد استفاده قرار گرفته اند.صندوقه مکشی استوانه فلزی (و بعضاً بتنی) توخالی با قطر زیاد است که از پایین باز و از بالا توسط ورقه ای مسطح یا گنبدی شکل بسته است.

با اعمال مکش مختصری از درون آنها و پمپ آب درون آنها به بیرون، در حالی که به اندازۀ کافی آب بندی شده باشند، نصب می شوند.این سیستم جدید پی سازه های دریایی را می توان در کمتر از یک روز نصب کرد و نسبت به شمع ها به دلیل صرفه جویی قابل توجه که در مصالح مصرفی و زمان لازم برای اجرا دارد ترجیح داده می شود.

آنها همچنین با طبیعت بسیار سازگارتر هستند و به شیوه ای مشابه همان روش نصب، ولی با اعمال فشار در جهت عکس مکش اولیه، می توان آنها را برچید.همچنین صندوقه مکشی را می توان با هر ابعادی و با هر ترکیبی (تعداد و چینش دلخواه) اجرا کرد که در نتیجه می توان سختی و ظرفیت پیچشی مورد نظر را تولید کرد.

در دهه اخیر صندوقه های مکشی خود را به عنوان جایگزینی مناسب برای شمع های متعارف و برای مهاربندی موقت واحدهای حفاری فراساحل، مهارهای لخت و سازه های شناور تولید و ذخیره در تثبیت کرده اند. شکل و هندسه صندوقه های مکشی به شرایط خاص خاک محل مورد نظر، فراساحل عمق آب، روش نصب و ماهیت بارهای وارده بستگی دارد. در هر حالت شناخت مناسبی از جنبه های ژئوتکنیکی نفوذ صندوقه برای اجرای موفق پی لازم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>