اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری پوشش تزیینی است که برای پوشش دادن سطوح دیوارهای داخلی در ادارات، خانه ها و دیگر ساختمان ها استفاده می شود. کاغذ دیواری یکی از جنبه های طراحی داخلی به شمار می آید. این نوع پوشش بیشتر به صورت رول و یا به صورت متری فروخته می شود و با چسباندن رویی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ دیواری ها می توانند ساده (به صورت نقاشی) یا به صورت بافته شده (مانند آنگلیپتا) یا با الگوهای گرافیکی ساخته شده باشند.روش های چاپ کاغذ دیواری شامل چاپ سطحی، چاپ به وسیله حکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ به صورت دیجیتالی و یا چاپ به وسیله ماشین چاپ چرخشی است.

کاغذ دیواری ضد زلزله

با توجه به بحث مقاوم سازی ساختمان ها و جلوگیری از ریزش دیوار ها و سقف، همچنین کاهش تلفات انسانی و مالی، ابداع کاغذ دیواری ضد زلزله گامی نو در حفاظت مالی و جانی بوده که قادر به جلوگیری از ریزش ساختمان است. این کاغذ دیواری ضد زلزله، نیروی حاصل از زمین لرزه را به تمام دیوار یک ساختمان منتقل کرده و از این طریق مانع از ریزش دیوار می شود.

اولین موادی که در تهیه کاغذ دیواری ضد زلزله در نظر گرفته بودند فیبر کربن بود، فرآیندهای مبتنی برالیاف کربن هم خیلی گران هستند و هم خیلی آلوده. فیبر شیشه به دلیل مقاومت و به ویژه خواص الاستیک آن در ترکیب با چسب پلی اورتان انتخاب گردید.این نوع از انواع کاغذ دیواری ها به سادگی می توانند توسط یک نصاب کاغذ دیواری عادی نصب شود، که به طور کلی باعث کاهش هزینه استفاده از این محصولات می شود.

تولید کاغذ دیواری ضد زلزله

برای تولید این کاغذ دیواری از رشته های بسیار نازک و مستحکم شیشه ای استفاده شده است. این رشته ها به هم بافته شده و یک پوشش ارتجاعی و محکم را تولید می کنند. به هنگام تکان خوردن دیوار، این رشته های شیشه ای انرژی حاصله را در چهار جهت مختلف پخش می کنند تا انرژی تقسیم شده و به قسمت خاصی ازدیوار فشار بیشتری وارد نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>