اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ دیواری

چسب پیوند حیاتی بین الیاف شیشه ای کاغذ دیواری و دیوار است و در نتیجه باید به یک اندازه به هر دو سطح پایبند باشد. چسب انعطاف پذیر مخصوصی که در حال حاضر استفاده می شود، بر اساس گسترش انطباق پذیر پلی اورتان است.

پس از نفوذ چسب بداخل دیوار و تبخیر آب موجود، دانه های پلی اورتان پوشش بسیار مستحکم روی دیوار ایجاد می کنند که باعث انتقال انرژی ناشی از زلزله به جهات مختلف می شود.از مزایای عمده ی این چسب، مبتنی بر آب بودن آن است و شامل هیچ حلال آلی دیگری نمی شود، به این معنی که چسب کاغذ دیواری ضد زلزله برای استفاده در فضاهای داخلی بسیار مناسب است.

چسب های استفاده شده در کاغذ دیواری ضد زلزله قادر به تقویت سیستماتیک نقاط ضعف یک دیوار هستند. مکانیسم حفاظت، مانند پرانتز مورب از یک خانه نیمه الوار کار می کند. توزیع انرژی زلزله در تمام سطح دیوار که به جذب انرژی و جلوگیری از تأثیر در نقاط تمرکز تنش مانند قاب های در و پنجره ها می شود از زیر بار قرار گرفتن این نقاط جلوگیری می کند، حتی اگر پیوندهای تمام طول دیوار ترک بردارند.

دیوار پوش الیاف شیشه ای و چسب آن، آجر ها را در کنار یکدیگر نگه می دارند و مانع از فروپاشی دیوار می شود. یا حداقل فروپاشی بخش قابل توجهی از بنا را به تاخیر می اندازند و از ساکنین محافظت می کنند.
برای تولید این کاغذ دیواری از رشته های بسیار نازک و مستحکم شیشه ای استفاده شده است.

این رشته ها به هم بافته شده و یک پوشش ارتجاعی و محکم را تولید می کنند. به هنگام تکان خوردن دیوار، این رشته های شیشه ای انرژی حاصله را در چهار جهت مختلف پخش می کنند تا انرژی تقسیم شده و به قسمت خاصی ازدیوار فشار بیشتری وارد نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>