اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گودبرداری

هیچ مسئله ای به اندازه وجود آب نمی تواند موجب اخلال در یک پروژه گودبرداری شود. این مسئله می تواند موجب کاهش ظرفیت باربری سطحی، تخریب پیشانی خاکی گود، عدم تمایل پیمانکاران در انتخاب روش شمع زنی و افزایش زمان و هزینه خواهد شد. حتی در صورتی که این مسئله به طور موثر، مدیریت و کنترل شود. همچنین عامل مهمی در مورد مشکلات دسترسی و رفت و آمد در سایت است.

به بیان دیگر مسئله وجود گل و لای می تواند مشکلات جدید بسیاری را ایجاد و حتی طرح ها و برنامه های بسیار دقیق را نیز دچار اخلال نماید. چنانچه با این مسئله به درستی برخورد نشود، عملاً امکان آسیب به پیمانکار در تمام موضوعات وجود خواهد داشت.در برخورد با مسئله آب باید آمادگی مواجهه با مشکلات آب سطحی، آب راکد و آب هایی که در حین گودبرداری خارج می شوند مشابه مسائل فشار آب و لایه های تحت فشار زیر عمق گودبرداری، توجه شود.

لذا به منظور دستیابی به این موضوع، رسیدن به فهم دقیق از انواع شرایط مواجهه با آب ضروری است. این اطلاعات باید با اثرات بالقوه آب و هوایی و تغییرات فصلی ترکیب شود. تنها در صورتی که تصور صحیح و منطقی از این موضوعات وجود داشته باشد، امکان برنامه ریزی صحیح جهت کنترل مسئله آب که امری ضروری در اجرای موفق پروژه گودبرداری است، وجود خواهد داشت.

تاکنون روش های مختلفی برای کنترل آب در گودبرداری ارائه شده که هر یک برای شرایط خاصی موثر است. با این حال معیارهایی برای انتخاب بهترین روش وجود دارد که می توان گفت نفوذپذیری خاک و جنس آن از مهم ترین آنها است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>