اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیلت آپ

امکان طراحی مدولار با این سیستم فراهم است. خصوصاً زمانی که قطعات مشابه باشند یا اینکه امکان استفاده از قطعات آماده برای قالب بندی فراهم باشد، سرعت اجرا افزایش و هزینه ها نیز به طور محسوسی کاهش می یابد.بازشو را می توان به سهولت در دیوار بتنی قالب بندی کرد، اما، محدودیت سطح برای مقدار بازشدگی در دیوار های باربر وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

این سیستم می تواند با نمای بتنی نمایان یا انواع قطعات چسبیده به آن، با طرح های مختلف، در نظر گرفته شود. این امر باعث می شود هزینه های مربوط به نما به حداقل برسد. در عین حال، پیش ساخته بودن نما باعث می شود از کیفیت و تنوع بالاتری، در مقایسه با دیگر نما های اجرای درجا، برخوردار باشد.این سیستم، از نظر تجهیزات، قطعات مورد استفاده در تجهیزات، و مواد اولیه، وابستگی چندانی به فناوری خارجی ندارد.

نیروی انسانی اجرایی در این سیستم با آموزش اندکی قادر به انجام بخش اعظم اقدامات می باشد.
برای اجرای این سیستم، ابزار های کمکی خاصی نیاز نیست. ابزار مورد نیاز به تعداد محدود و به راحتی در دسترس هستند.از بهبود هایی که در این سیستم برای اجرا حاصل شده است، سهولت اجرا (با ویبره مناسب) و امکان حصول اطمینان از یکنواختی بتن ریزی است.

هوابندی دیوار های خارجی در این سیستم به نحو مطلوبی تامین می شود. برای آب بندی مناسب، لازم است جزییات اجرایی لازم در نظر گرفته شود. در صورتی که از عایق معدنی یا از عایق پلیمری با نفوذ پذیری بخار آب بالا استفاده شود، لازم است ملاحظات لازم برای جلوگیری از میعان در نظر گرفته شود.

مواد و مصالح به کار رفته از نظر انتظارات و استاندارد های زیست محیطی، مشکل خاصی ندارند.این سیستم، مانند دیگر سیستم های بتنی، در صورت اجرای مناسب لایه های بتنی، عملکرد مناسبی در برابر هوازدگی، محیط های خورنده، تابش شدید آفتاب و تکانه های حرارتی خواهد داشت. در حالت اجرای خوابیده، تامین این انتظارات با سادگی بیشتری تامین می شود.

از دیگر نقاط قوت این روش، کاهش نیاز به داربست بندی برای اجرای نما است. زیرا کار های مربوط به نما، هنگام بتن ریزی و در سطح زمین انجام می شود.اتلاف و ضایعات مصالح و فرآورده ها در روند ساخت، در مقایسه با حالت های متعارف، به طور محسوسی کمتر است.هزینه های اجرای دیوار ها در این سیستم نسبت به مشابه سنتی درجا و پیش ساخته آن، کمتر است، زیرا نیاز به قالب و عملیات قالب بندی کاهش یافته و نیز حمل و نقل پانل ها، خیلی کمتر از حالت های پیشین است. در ضمن، امکان اجرای نما هم زمان با دیوار اصلی وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>