اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک

این گونه دیوارها با بلوک های پایه سیمانی یا گچی بوده و به دلیل نیاز به عملیات بنایی و سرعت کم اجرا، به حجم قابل توجهی دیوار چینی نیاز است و همچنین نیاز به عملیات متعددی نظیر گچ و خاک و سفید کاری و پرداخت نهایی، پیشنهاد نمی شود.

سیستم دیوارهای سه بعدی موسوم به Panel 3D

این گونه دیوارها دارای مش فو لادی و لایه ای از عایق پلی استایرن یا پلی اورتان بوده و نیازمند پوشش بتنی رویه هستند. این دیوارها به دلیل نیاز به عملیات بنایی، نازک کاری و تحت کنترل نبودن فرایند اجرا پیشنهاد نمی شوند.

سیستم دیوارهای خشک

این گونه دیوارها دارای اسکلت سبک گالوانیزه، عایق پشم سنگ یا پلی استایرن و صفحات پیش ساخته با پایه سیمانی (نظیر فایبر سمنت بورد) یا گچی (نظیر کناف) هستند. این گونه دیوارها دارای مزایای قابل توجه خصوصاً با توجه به شرایط این پروژه هستند.

سیستم دیوارهای پانلی خود ایستا

این گونه دیوارها به صورت پانل های پیش ساخته بدون نیاز به اسکلت بوده و در دو نوع کلی صفحات پیش ساخته سیمانی با لایه پرکننده بتنی (نظیرQpanel) یا سیستم یکپارچه توخالی با پایه گچی (نظیر ایزی وال) هستند. این گونه دیوارها نیز به دلیل مزایای قابل توجه گزینه مناسبی هستند، ولی به دلیل عدم وجود تجربیات اجرایی زیاد در کشور، ریسک کیفیت اجرا و همچنین به دلیل محدود بودن تولید کنندگان، دارای ریسک تامین به موقع مصالح هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>