اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جوشکاری

این پرده ها با عرض محدود و به صورت طولی تولید می شوند، به عبارت دیگر سفارش مشتری به صورت انتخاب از عرض های موجود و طول دلخواه خواهد بود. معمولاً حداکثر طول این پرده ها در حدود 23 متر است. عرض نرمال پرده های جاذب جوشکاری نیز در حدود 160 سانتیمتر است. ماده سازنده این پرده ها ترکیباتی از وینیل است. وزن هر رول از این پرده ها با ابعاد نرمال (2300×160 سانتیمتر) 20 کیلوگرم است. این پرده ها به علت نصب شدن در فضای جوشکاری، ضد حریق نیز هستند.

  • Stand alone welding strip curtains
  • Sliding welding curtains
  • Movable welding curtains
  • Stand alone welding screen

از انواع گفته شده در بالا، سه نوع اول پرده ای هستند و فقط نحوه نصب یا متحرک و ساکن بودنشان با یکدیگر تفاوت دارد. این ها پرده های جوشکاریِ سبک وزنی هستند که برای ایجاد محافظت سریع در محل جوشکاری طراحی شده اند. در این پرده ها معمولاً در قسمت بالایی حلقه هایی برای آویزان کردن تعبیه شده است و این امکان را می دهد که سریعاً در محل مورد نظر نصب شده و حداکثر محافظت را ایجاد کنند.

نوع چهارم در ساختار خود اندکی با سه نوع اول تفاوت دارد. جنس این نوع از محافظ ها نیز از وینیل است با این تفاوت که این نوع کمی سفت تر بوده و حالت پرده ای ندارد و بیشتر شبیه به طلق است. محافظ های طلقی اغلب به صورت پنلی ساخته می شوند و حالت طولی ندارند. این نوع از محافظ برای نصب شدن نیاز به فریم دارد. جنس این فریم معمولا از فولاد با مقاومت بالا است. پس از نصب شدن این محافظ بر روی فریم، می توان آن را جابجا نموده و در محل دیگری مستقر کرد. محافظ های طلقی بر اساس استاندارد DIN EN ISO 25980 ساخته می شوند.

همانطوری که گفته شد این محافظ ها به صورت پانلی تولید می شوند. عرض پانل ها از 150 تا 240 سانتیمتر متغییر بوده و طول آنها نیز مابین 120 تا 180 سانتیمتر است. ابعاد نرمال و تجاری برای این پانل ها 180×180 و 130×180 سانتیمتر است. برای نصب محافظ های طلقی حداقل ارتفاع 60 سانتیمتری از سطح زمین باید رعایت شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>