اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جوشکاری

برای محافظت از ساختمان، کارکنان، ایمن سازی محیط جوشکاری، بایستی از پرده جاذب اشعه جوشکاری استفاده کرد. مزیت های عمده به شرح زیر است.

کنترل دمای جوشکاری

کنترل دمای جوشکاری به وسیله تولید سطح بالای گرما است. نصب پرده جوشکاری بسیاری از مشکلات جوشکاری را حل کرده است. این پرده ها از مواد با استحکام بالا تشکیل شده اند که می توانند در دمای به ویژه 28- تا 82 درجه سانتیگراد مقاومت داشته باشند.

کاهش سر و صدا

جوشکاری همراه با سر و صدای زیاد است که اگر کنترل نشود می تواند جوشکار را در معرض آسیب شدید شنوایی قرار دهد. پرده جوشکاری سر و صدای ناشی از جوشکاری را کاهش داده و صدای کمتری تولید می کند.کاهش قدرت شنوایی، تحریک اعصاب، وزوز کردن گوش، سوت کشیدن پرده گوش از جمله عوارض ناشی از سر و صدای محیط کار است. تغییر در ترکیبات خون و سایر مایعات بدن نیز گزارش شده است که افزایش یا کاهش قند خون از آن جمله اند.

کاهش بخارات حاصل از جوشکاری

در جوشکاری بخارات زیادی تولید می شود که بدون محافظ چشم بسیار خطرناک بوده و منجر به صدمات زیادی هم برای جوشکار و هم برای کسانی که اطراف محیط جوشکاری قرار دارند، می شود.دود حاصل از جوشکاری با کاربید و استیلن، حاوی انواع فلزات سمی و سایر مواد شیمیایی بوده که استنشاق آنها به آسانی صورت می گیرد. این ذرات می توانند به قسمت های انتهایی ریه ها نفوذ نموده و عوارض شدیدی ایجاد نمایند.

از جمله گازهایی که در حرفه جوشکاری استفاده می شود گاز استیلن بوده که گازی بیرنگ است. خالص آن بوی بدی ندارد ولی علت بوی بدی که در جوشکاری ها استشمام می شود هیدروژن سولفوره مخلوط با آن است که به علت ناخالصی کاربید است. عوارض ناشی از آن سرفه، ریزش اشک، سردرد، ، اختلالات گوارشی، بیهوشی، نارسایی تنفسی بوده که در غلظت های زیاد باعث مرگ می شود.استفاده از سیستم تهویه مناسب با نصب پرده جاذب اشعه جوشکاری می تواند محیط ایمنی از لحاظ کاهش بخارات جوشکاری فراهم آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>