اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلوک

برای دیوارهایی که مورد تقویت با رویه بتنی قرار گرفته اند، در ابتدا سوراخ هایی در پایه بتنی و تیر بارگذاری، جهت کاشت میلگردهای عمودی شبکه رویه بتنی تعبیه می شود. سپس میلگردهای عمودی شبکه، در دو انتها با استفاده از چسب اپوکسی به پایه بتنی و تیر بارگذاری متصل می شوند. شبکه میلگرد افقی با استفاده از سیم به شبکه عمودی وصل می شود.

جهت اتصال رویه بتنی به دیوار در تقویت یک طرفه، رویه بتنی یک طرفه با استفاده از میل مهار به تسمه های فولادی اتصال که در وجه مقابل قرار دارند، وصل می شود. جهت تماس مناسب تسمه های اتصال به دیوار، زیر این تسمه ها با یک لایه نازک ملات هموار می شود. پس از تعبیه شبکه میلگرد رویه بتنی و سیستم اتصال رویه به وجه مقابل، رویه بتنی با اجرای بتن به صورت پلاستر اجرا می شود.

به دلایل مختلف از اجرای بتن به صورت پاششی با فشار یا شاتکریت اجتناب شود. دلیل اول این که مقاومت بتن پاششی با فشار، با توجه به نحوه اجرای آن قابل اندازه گیری نیست. به عبارت دیگر مقاومت نمونه استوانه ای بتنی که جهت پاشیدن تهیه می شود با مقاومت بتن پاشیده شده با فشار متفاوت است.

با توجه به این که مقدار دقیق مقاومت رویه بتنی جهت انجام تحلیل های عددی الزامی است، از پاشیدن بتن با فشار اجتناب شد. همچنین اعمال بتن به صورت اجرای پلاستر، با پاشیدن بتن به صورت دستی رویه مناسب تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>