اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوار

با توجه به نوع بارگذاری که بارگذاری برش درون صفحه است، از دو جک هیدرولیکی به صورت افقی و عمودی در گوشه بارگذاری دیوار استفاده شد. نیروی جک ها از طریق قاب بارگذاری به تیر بارگذاری روی دیوار اعمال شد. مشابه وضعیت حقیقی یک دیوار باربر در زلزله، نیروی افقی جک افقی از طریق تیر بارگذاری به تمام سطح بالایی دیوار منتقل می شود.

از سوی دیگر با توجه به نیاز به مقایسه دیوارهای تقویت نشده و تقویت شده باید از وقوع مود شکست مشابه در همه دیوارها اطمینان حاصل نمود. به عبارت دیگر می بایست از احتمال شکست یک نمونه در یک مود و شکست نمونه دیگر در مودی دیگر اجتناب ورزیده و از شکست نمونه ها در مود شکست برشی درون صفحه با تشکیل ترک و شکست قطری اطمینان حاصل نمود.

علت استفاده از جک عمودی در گوشه بالای دیوار برای اطمینان از شکست دیوار در مود برشی قطری درون صفحه است. کار گذاشتن یک جک هیدرولیکی عمودی در گوشه بارگذاری دیوار و وصل کردن آن به همان سیسیتم اعمال نیروی جک افقی بارگذاری امکان ایجاد یک برآیند نیروی قطری را فراهم نمود. که علاوه بر جلوگیری از چرخش دیوار حول پنچه آن، اتفاق شکست قطری برشی را تضمین می نمود.

وزن بلوک بستگی به وزن بتنی دارد که بلوک با آن ساخته می شود. بلوک های ساخته شده از شن و ماسه طبیعی رودخانه ای یا شکسته، دارای وزن ویژه ی معمولی و در حدود 2000 کیلوگرم در مترمکعب هستند. بلوک های با وزن ویژه کمتر از 1680 کیلوگرم بر مترمکعب را سبک به حساب می آورند. در ساخت این بلوک ها از دانه هایی مانند پوکه معدنی و پوکه صنعتی استفاده می شود. مقاومت بلوک های سبک با وجود کاهش وزن، در مقایسه با بلوک های معمولی کاهش چشمگیری ندارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>