اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پوشش پودری

استفاده از روش پوشش دهی حرارتی در پوشش دهی با کاربید تنگستن پوشش دهی با کاربید تنگستن به همان روش فرایند پوشش دهی اسپری حرارتی قابل انجام است.فرایند پوشش دهی اسپری حرارتی پوشش هایی با باندی مستحکم ایجاد می کند که بسیار متراکم هستند و حاصل آن یک پوشش با مقاومت بالا در برابر سایش است. بافت پوشش اسپری حرارتی کاملاً محکم است و در مقدمات آماده سازی سطح می توان پرداخت نهایی بیشتری را بر روی آن اعمال کرد.

به طور معمول ضخامت پوشش برای نورد بین 2 تا 5 میکرون است. که همین امر موجب مقاومت بالای آن در برابر سایش شده است. این امر موجب می شود تا هیچ گونه افت و لغزشی در طی فرایند نورد کویل به وجود نیاید و در نهایت منجر به افزایش کارایی و کیفیت محصول مورد نظر شود. ترکیب پوشش به این گونه است که پایداری پوشش در مقابل اکسیداسیون و کاهش سختی در دمای کاری مطلوب دارد. به دلیل استحکام سایشی و سختی بالا، پوشش های موجود بین سطح نورد و کویل کنده نمی شود و حاصل آن یک محصول با پایداری کیفی مطلوب است.

استفاده از روش پوشش دهی حرارتی در پوشش دهی با کاربید کروم با توجه به این که مسیر نورد ممکن است از مناطق دمایی مختلفی در کوره عبور کند، پوشش دهی حرارتی را می توان با کاربید کروم انجام داد. آلیاژ دمای بالا به اضافه سرمت (سرامیک فلز) پوشش کاربید کروم را تشکیل می دهد.

خواص پوشش دهی با کاربید کروم

مقاوم در برابر سایش، محافظ حرارتی (تقریباً تا دمای بالای 750 درجه سانتیگراد)، مقاوم در برابر اکسید شدگی و خراش، مقاوم در ترک خوردگی است. در این روش مواد محافظ بین سطح نورد و کویل قرار میگ یرند. همچنین هیچ واکنشی بین فولاد یا عناصر آلیاژی پوشش رخ نمی دهد.

در حال حاضر با وجود فرایند پوشش دهی به روش اسپری حرارتی امکان مقابله با فرسایش های مختلف و مشکلات ناشی از خوردگی که در پیش روی صنعت فولاد قرار دارند، قابل حل خواهد بود. همچنین با توجه به قابلیت دسترسی تکنولوژی پوشش دهی اسپری حرارتی، در حال حاضر فرایند پلاسما راه حل های وسیعی را برای فرسایش و مشکلات ناشی از خوردگی در صنعت فولاد ارائه داده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>