اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


جوشکاری


درهای کشویی

درهای کشویی گزینه ای مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل هستند. درهای کشویی در سبک ها و قیمت های بسیار متنوعی به فروش می رسند و از درهای ضخیمی که کاملاً جلوی دید را می گیرند گرفته تا درهای شفاف تر و شیشه ای را شامل می شوند.

قفسه های کاربردی

این وسیله خارق العاده سه کارایی همزمان دارد:

  • محلی برای نگهداری وسایل
  • بخشی از تزئینات خانه به شمار می رود
  • جداکننده فضاهای اتاق است.

این گنجه و قفسه از نظر بصری فضای بزرگ و باز اتاق را تبدیل به یک اتاق نشیمن و یک اتاق غذاخوری جدا از هم کرده است و در عین حال یکپارچگی فضا را نیز حفظ می کند. این قفسه همچنین مکانی عالی برای به نمایش گذاشتن گلدان ها و وسایل تزئینی است. از گنجه زیر آن نیز می توانید برای نگهداری وسایل دیگر استفاده کنید.

پانل های شناور

در یک اتاق خواب مستر یا اتاق مهمان، دیواره جداکننده می تواند یک فضای بزرگ را به دو قسمت فضای خواب و فضای نشیمن تقسیم کند. با استفاده از این پانل های شناور، دیواری ساده و کارآمد برای ایجاد فضایی خصوصی ساخته می شود. دیواری که با سیم به سقف و کف اتاق وصل شده است. نوارهای نقره ای روی این پانل باعث روشن شدن فضا می شوند و از آنجایی که این دیواره تنها تا سه چهارم ارتفاع سقف بالا رفته است نور و یکپارچگی فضا همچنان در همه اتاق جریان دارد..

پرده هایی آویخته

این جداکننده های ارزان قیمت، موقت و قابل جابه جایی به فضاهای بزرگ و باز رنگ بخشیده و در عین حال می توانند بخش هایی از فضا را نیز از نظر پنهان کنند. این پرده ها به سادگی از میله ای روی سقف آویخته شده اند. با ایجاد فضایی خصوصی امکان کار یا مطالعه در بخش دیگر اتاق را به شکلی راحت، موثر و بی دردسر فراهم آورده اند.

پارتیشن های طرح دار

با استفاده از جداکننده های طرح دار چوبی می توانید به سبک قدیم به اتاق خود زیبایی بخشیده و علاوه بر ایجاد فضایی خصوصی در اتاق خواب مستر جذابیت تزئینی اتاق را نیز افزایش دهید.

پانل های چوبی

در اینجا برای جداکردن اتاق غذاخوری از فضای نشیمن از چوب بازیافتی استرالیایی استفاده شده و به این ترتیب در هر دو بخش فضای خصوصی تری ایجاد شده است. هوا، فضا و نور همچنان از میان پانل ها جریان دارد و استفاده از گیاهان نیز زیبایی ارگانیک اتاق را تکمیل کرده است.

دیوارهای جداکننده کناف

دیوارهای جدا کننده ی کناف، دیوارهای غیر باربری هستند که برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمان استفاده می شوند. این ساختار شامل قاب های فولادی سبک ساخته شده با مقاطع U , C بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند. درزهای میان این صفحات به وسیله ی نوار و بتونه ی مخصوص درزگیری شده، به نحوی که در انتهای کار، سطحی یکپارچه و بدون درز که قابلیت رنگ آمیزی و کاشی کاری یا هر نوع پوشش نهایی دیگری خواهد داشت، حاصل می شود. فضای خالی داخل دیوار، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی میسر می سازد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>