اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوار

در سیستم کناف دو گروه دیوار وجود دارد که شامل دیوار های جدا کننده و دیوارهای پوششی است. و از نظر طرح معماری و قابلیت های ساختاری محدودیتی در انتخاب این سیستم ها وجود ندارد. دیوار های جدا کننده به انواع مختلف دیوار جدا کننده ساده، دیوار با مقاومت مکانیکی، دیوار با عملکرد صوتی و دیوار تأسیساتی تقسیم می شوند. همچنین دیوار های پوششی نیز به دو نوع دیوار پوششی با سازه و بدون سازه تقسیم شده اند.

ضریب انتقال حرارت در ساختمان بسته به نوع ساختار آن ساختمان تعیین می شود. دیوارهای جداکننده عموماً در حد فاصل فضاهای کنترل شده (به لحاظ حرارتی) قرار می گیرند. ولی چنانچه در حد فاصل فضاهای کنترل نشده یا نیمه کنترل شده قرار گیرند، تعبیه عایق پشم معدنی در ساختار ضروری خواهد بود. عواملی همچون تعداد و ضخامت صفحات، اندازه استادها و ضخامت و خواص لایه عایق پشم معدنی مصرفی، در میزان عایق حرارتی دیوار موثر هستند. ارزش حداقل عایق حرارتی مجاز دیوار، با توجه به عملکرد ساختار، از مبحث 19 مقررات ملی ساختمان ایران قابل استخراج است.

دیوارها و سقف های کناف دارای قابلیت رنگ آمیزی بلافاصله پس از خشک شدن بتونه و یا گچ پوششی دارند که خود در کاهش زمان اجرای پروژه تأثیرگذار خواهد بود. سرعت اجرایی بالا در کاهش هزینه های زمان و بازگشت سریع سرمایه بسیار موثر است. کمیت های مذکور در کلیه ی ساختارهای دیوار جدا کننده ی کناف مطابق با روش های استاندارد آزمایش شده و از طریق مدارک و اسناد فنی این شرکت ارائه می شود. به علاوه، برای دستیابی به کمیت های خاص، ساختارهای ویژه قابل طراحی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>