اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سازه فلزی

اجرای این نوع ساختمان ها خیلی سریع پیشرفت می کند. در صورتی که برای ساختن ساختمان های بتنی زمان بیشتری لازم است.ستون ها و قطعات باربر ساختمان های فلزی فضای کمتری را اشغال می کنند و این خود باعث به وجود آمدن سطح مفید زیادتر در ساختمان های فلزی می‌شود. در صورتی که برای ساختمان های بتنی مرتفع، ناچار به ایجاد ستون ها و دیوار های قطور هستند.

ساخت قطعات ساختمان های فلزی در خارج از محوطه کارگاه ممکن بوده و این خود از لحاظ دقت کار و کیفیت بهتر قطعات و همچنین از لحاظ اقتصادی به صرفه است.ساختن سازه های فلزی البته فقط در قسمت فلز کاری کمتر تابع آب و هوا و عوامل جوی است. در صورتی که ادامه کار ساختمان های بتنی در هوای زیر صفر درجه ممکن نیست.

امکان تقویت ساختمان بعد از اتمام کار میسر است.یکی از عیوب اساسی این نوع ساختمان ها این است که در مفابل آتش سوزی بسیار ضعیف بوده و با کوچک ترین حریقی که در کنار ستون ها ایجاد می شود، فولاد فوراً گداخته شده و در مقابل بار واده دچار کمانش می شود. همچنین به سرعت کمان های موجود در قطعات افزایش یافته و ساختمان خراب می شود.

رفتار سازه های فلزی در برابر آتش

فولاد ساختمانی محافظت نشده نقطه حرارت خمش (خمیدگی) 500-470 درجه سانتیگراد دارد. حدود نیمی از مقاومت خود را در دمای 550 - 500 درجه سانتی گراد از دست می دهد. از این رو در مقابل حریق بسیار آسیب پذیر است که عمدتاً نیازمند به مقاوم سازی در مقابل حریق است.سازه های فلزی در مقابل عوامل جوی و خورندگی بسیار ضعیف بوده و به همین علت دارای عمر کوتاهی هستند. به علت نازکی دیوارها در مقابل حرارت و صوت عایق نیستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>