اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف

سقف سبک مرکب (LCP) سقف ترکیبی از فولاد و بتن سبک (Light Composite Panel) است. این سقف عملکردی مرکب داشته و به صورت کاملاً پیش ساخته در کارخانه تولید و پس از حمل به محل پروژه با اتصالات جوشی یا مکانیکی به تیرهای اصلی یا فرعی سازه متصل می شود. وزن هر متر مربع این سقف تقریباً 80 کیلوگرم است.

مشخصات کلی سقف مرکب

سقف سبک مرکب (LCP)، یک سقف آماده برای نصب شدن است. این سقف به صورت پنل در کارخانه تولید و پس از حمل به محل پروژه با اتصالات جوشی در جای خود نصب می شود. این پنل ها در عرض 62 سانتی متر و طول 4 متر و ارتفاع متغیر از 14 تا 20 سانتی متر تولید می شوند.

دو طرف انتها و ابتدای پنل، ناودانی هایی حاصل از خمکاری ورق در ضخامت 3 میلی متر (به صورت براکت یا یو) نصب شده است. دو ورق گالوانیزه با ضخامت 0/5 میلی متر و به صورت پروفیل ذوزنقه ای در دو سمت فوقانی و تحتانی قرار گرفته اند. داخل فضای ایجاد شده نیز با بتن سبک سلولی (فوم بتن) در چگالی و مقاومت مطلوب پر می شود.

مهم ترین مزایای سقف LCP

  • تولید در کارخانه تحت نظارت فنی و کنترل کیفیت (به صورت کاملاً پیش ساخته)
  • سبکی بالا (80 کیلو گرم در متر مربع، در نتیجه افزایش مقاومت به زلزله در سازه)
  • کاهش وزن سقف (وزن سقف تنها 80 کیلو گرم در هر متر مربع)
  • سبکی بالا (در نتیجه کاهش قابل توجه در مصرف فولاد ناشی از کاهش ابعاد ستون ها و تیرها)
  • سبکی بالا (در نتیجه امکان طرح توسعه برای طبقات اضافی در بنا که قبلاً پیش بینی نشده است)
  • پایداری بیشتر در مقابل آتش سوزی (به دلیل استفاده از بتن سبک در قسمت میانی سقف)
  • عایق بندی بهتر حرارتی در سقف (کمک به تأمین الزامات مبحث 19 مقررات ملی ساختمان)
  • عایق بندی بهتر صوتی در سقف (کمک به تأمین الزامات مبحث 18 مقررات ملی ساختمان)
  • سرعت اجرای بالا (امکان اجرا تا 500 متر مربع در روز با هر اکیپ اجرائی)
  • صلبیت بهتر و بهبود لرزه ای نسبت به سقف های رایج
  • افزایش 10 برابری سرعت اجرا نسبت به عرشه فولادی
  • کاهش 20-30 درصد وزن اسکلت
  • کاهش 40-50 درصد حجم آرماتور و بتن فنداسیون
  • کاهش ارتفاع سقف
  • کاهش هزینه های ساخت به لحاظ کاهش وزن اسکلت، کاهش ابعاد فونداسیون، کاهش ارتفاع سازه و سهولت در نصب
  • اجرای داکت تأسیسات بدون نیاز به هیلتی
  • کاهش قابل ملاحظه ارتعاش نسبت به کامپوزیت و عرشه و…
  • عایق قوی صوت و حرارت و کاهش قابل ملاحضه صدای کوبه ای نسبت به سایر سقف ها
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>