اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف

امروزه تنوع سیستم های سازه ایی و سقف ها زیاد شده است. جهت انتخاب بهترین گزینه ی سقف باید پارمترهای مختلفی از جمله کیفیت، سرعت، نوع اسکلت، قیمت و …مورد بررسی قرار بگیرد تا بهترین گزینه را برای سقف سازه ایی انتخاب کنند. سقف گرین وافل نوع دیگری از سقف های سازه ای است که برای پوشاندن قسمت زیادی از سقف با بارگذاری کمتر اجرا می شوند.

مشخصات کلی قالب سقف گرین وافل و روش اجرا

این قالب به عنوان یک قالب غیر ماندگار سقف محسوب می شود. یعنی پس از بتن ریزی سقف، از بتن جدا شده و از آن در سقف های بعدی یا پروژه های بعدی استفاده می شود. این قالب ها پس از اتمام عمر مفید، قابل بازیافت است. با این خصوصیت، تمامی بلوک های سقفی را می توان از ساختمان حذف کرد. استفاده از این سیستم علاوه بر حفظ منابع به استحکام، سبک سازی و ایمنی بیشتر ساختمان در زمان وقوع زلزله کمک خواهد کرد.

با توجه به شکل قالب، تمامی تیرچه های پیش ساخته به همراه مشکلات نصب آنها، در این سیستم سقف حذف می شود.همچنین به دلیل استحکام قالب هنگام اجرای سقف، عوامل اجرایی به راحتی می توانند بر روی آن تردد داشته باشند. از خصوصیات دیگر این نوع سقف، اجرای آسان آن است.

هدف اصلی

هدف اصلی صنعتی سازی سقف های بتنی، کاهش وزن و هزینه، حفظ محیط زیست، افزایش ایمنی و مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزی، کاهش مصرف سوخت و مواد اولیه، افزایش عمر سازه ها، کنترل کیفیت اجرا، افزایش سرعت است. در صنعتی سازی مرحله ساخت، تولید و حمل هر نوع تیرچه و بلوک حذف می شود.

شکل و نمونه قالب سقف وافل

قالب سقف از جنس پلاستیک کامپوزیت تهیه شده که بسیار سبک است. سطح صیقلی آن باعث می شود نمای بتن به صورت اکسپوز (نمایان) مورد استفاده قرار گیرد. قالب ها با ابعاد طول 50 سانتیمتر، عرض 60 سانتیمتر و ارتفاع 25 سانتیمتر طراحی شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>