اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سقف

زیر سازی این نوع سقف تقریباً شبیه سقف های تیرچه بلوک بوده و می توان برای آن از لوازم معمول موجود در کارگاه های ساختمانی از قبیل چوب و چهار تراش، قوطی فلزی، لوله داربست و … استفاده کرد.

اجرای درجای تیرچه

به دلیل طراحی خاص قالب، تیرچه به صورت درجا اجرا می شود. با این روش تمامی مشکلات ساخت تیرچه و حمل آن نیز حذف می شود. با توجه به عدم محدودیت در طراحی تیرچه، با این روش می توان تیرچه های دوبل را حذف کرد. این امر سبب می شود به دلیل کاهش وزن بتن، وزن سقف تا 79 کیلوگرم بر متر مربع کاهش یابد. در افزایش جان تیرچه به هر مقدار (مثلاً 12 سانتیمتر) در سقف گرین وافل قابل اعمال است. این امر به سبک سازی سازه کمک زیادی خواهد کرد.

از محاسن دیگر اجرای تیرچه درجا، عدم نیاز به جابه جایی خاموت در تیرهای اصلی هنگام بستن آرماتور تیرچه است. در ا جرای تیرچه درجا پیوستگی بتن و صلبیت سقف به خوبی رعایت می شود. این امر موجب کاهش لرزش سقف در زمان بهره برداری می شود. همچنین نظارت و کنترل دقیق بر سایز آرماتور و آرایش آن تا زمان قبل از بتن ریزی انجام می گیرد.

چیدمان قالب

سقف گرین وافل در انواع اسکلت های بتنی و فلزی قابل استفاده است. همچنین می توان با تغییر نحوه مونتاژ قالب، سقف را به صورت دال یک طرفه یا دو طرفه اجرا کرد. نکته ایی که لازم است عنوان شود این است که قالب ها با توجه به دهانه های مختلف یک بار به وسیله پیچ و مهره تا سایز مورد نظر مونتاژ می شوند. در انتهای قالب نیز، قطعه ایی به صورت درپوش بسته می شود. در زمان جداسازی قالب یا حمل آن دیگر نیاز به باز کردن پیچ و مهره ها نیست.

در ادامه کار، قالب به صورت یکپارچه و در طول های مختلف قابل حمل است. در این روش جان تیرچه ها و تای بیم ها (شناژ مخفی ها) به صورت دقیق اجرا می شوند. همچنین به دلیل استحکام قالب، عبور و مرور بر روی آن به آسانی انجام می گیرد. این قالب جهت جداسازی نیاز به چرب کردن ندارد و به دلیل جنس آن می توان تا زمان باز کردن قالب از عمل آوری بتن اطمینان حاصل کرد.

امکان عبور تأسیسات از داخل سقف

عبور تأسیسات از داخل یا زیر سقف باعث سبک شدن وزن کف سازی و در نتیجه بار مرده خواهد شد. همچنین از مزایای این سقف، می توان به افزایش ارتفاع مفید سقف و نیز تعمیرات راحت تأسیسات در زمان بهره برداری اشاره کرد.

نمای زیر سقف

نمای زیر سقف کاملاً اکسپوز است و می توان از این نما در سقف پارکینگ ها و مشاعات، بدون نیاز به نازک کاری بهره برداری کرد. همچنین با توجه به ممنوعیت استفاده از بلوک های پلی استایرن در سقف پارکینگ ها، مدارس و … سقف گریل وافل هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه کمتر، بهترین جایگزین خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>