اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آتش نشانی

این غلاف اطراف مجراهای دوار و مستطیلی منظم را می پوشاند. در اثر حرارت، مواد ضد حریق به کار رفته در آن منبسط شده و تمامی منافذ را به صورت کامل می پوشاند. این محصول بسیار مناسب برای کانال های مکش هوا و ذرات گرد و غبار است. همچنین بدون نیاز به ابزار خاص جهت نصب و برش بوده و قابل تنظیم برای اندازه های مختلف لوله و کاندوئیت است. این محصول به مدت 30 دقیقه تا 4 ساعت مستقل از قطر لوله ها، در برابر حریق مقاومت خواهد داشت.

پنجره های آتش بند (Block Fire)

این محصول برای نصب روی دریچه های که به منظور ایجاد جریان هوا بر روی در و دیوارها تعبیه شده، بسیار مناسب است. در اثر آتش سوزی این دریچه ها محل خروج دود و گازهای سمی و همچنین گسترش حریق خواهد بود. بهترین راه حل جهت بستن این منافذ، نصب block Fire در اشکال مختلف بر روی این دریچه ها ست. در اثر حرارت مواد ضد حریق بکار رفته در آن منبسط شده و تمامی منافذ را می پوشاند و در نتیجه مانع خروج گازها و حرارت خواهد شد.

بالش آتش بند (Pillows Resistant Fire)

این محصول از کیسه هایی با سایزهای متفاوت جهت پر کردن بلند مدت یا کوتاه مدت Opening های ایجاد شده در اثر عبور کابل ها در ساختمان بسیار مناسب است. امکان افزایش و کاهش کابل به مجموعه وجود دارد. نصب آن آسان و بدون نیاز به ابزار است. مواد موجود در کیسه ها در اثر حرارت منبسط شده و مانع انتقال حرارت، دود و گازهای سمی از نقطه A به B می شود.

دریچه های ضد دود

این محصول جهت بستن Opening ها و کانال های خروج و ورود هوا بسیار مناسب است. دریچه ها ی ضد دود با دریافت سیگنال از سیستم اعلام حریق بدون تاخیر بسته شده و از خروج گازهای اطفاء کننده یا گازهای حاصل از حریق جلوگیری می کند. Pyrosome نوع خاصی از این محصول است که علاوه بر خاصیت ضد دود از انتقال صدا نیز جلوگیری می کند. برای سینما، مدارس و سالن های نوازندگی و بیمارستان ها استفاده از آنها پیشنهاد می شود.

پوشش های Intumescent) HCA)

پوشش های که در اثر حرارت افزایش حجم داده و از 30 تا 120 دقیقه در برابر حریق مقاوم هستند. این پوشش ها در شرایط مختلف آب و هوایی قابل استفاده بوده است. بهترین راه کار جهت محافظت از سازه های فلزی (Expose) هستند. همچنین ضخامت نازک این پوشش ها باعث صرفه جویی در هزینه و منابع انسانی می شود.

ملات ضد حریق (Mortar Spray)

استفاده از این پوشش ها روشی مناسب و مقرون به صرفه جهت محافظت از سازه های فلزی و بتنی است. مخصوصاً بخش هایی که در معرض دید بوده یا در پارکینگ ها قرار دارند. این پوشش ها از 30 دقیقه تا چهار ساعت در مقابل حرارت مقاومت می کنند و از تغییر فرم اسکلت فلزی که در اثر حرارت بالای حریق اتفاق می افتد جلوگیری می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>