اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کالریپ

کالزیپ پروداکت ترکیبی از ورق های پروفیل آلومینیوم AF، اما بدون شیارهای محکم کننده و صفحه های عایق کاری سخت بشمار رفته و از ایمنی و طول عمر بالایی برخوردار است.ورقه های پروفیل آلومینیومی کالزیپ AF برای پوشش سقف ها با یک سطح عایق کننده سخت یا یک زیر ساخت پشتیبان طراحی می شوند.

عملیات نصب با استفاده از ورقه های پروفیل الومینیومی کالزیپ AF در ترکیب با یک لایه عایق کاری انتقال دهنده بار ساده تر انجام شود.این نوع صفحه های به عنوان پایه ای برای ورق های پروفیل AF کالزیپ عمل می کنند. این صفحه های عایق از جنس نسوز بوده و در برابر حرارت بسیار عایق هستند. صدا را تا حد زیادی جذب می کنند.

در عین حال از ابعادی ثابت و پایدار برخوردار هستند. ضمن برخورداری از قابلیت پخش پذیری، جاذب ارتعاشات نیز بشمار می روند. تخته عایق از یک لایه عایق دو لایی برخوردار بوده که به آن قدرتی مضاعف بخشیده و آن را در برابر فشارهای مکانیکی مقاوم می سازد. قابلیت انتقال بار بالای این صفحه های عایق موجب افزایش قابل ملاحظه کارایی استاتیک اجزای سقف می شود.

نصب سیستم زیپ

با تکنیک معمولی کالزیپ، ورقه های خارجی آلومینیومی مقاوم در برابر اثرات آب و هوایی و خوردگی، با استفاده از یک بست آلومینیومی محکم کننده مخفی روی ریل آلومینیومی U شکل داخل می شوند. در لایه عایق کاری و نه مستقیماً روی سازه تکیه گاه، محکم می شوند. این وجه تمایز کالزیپ پروداکت با سایر محصولات، بشمار می رود. سیستم محکم کننده هایی که ریل U شکل را به سازه تکیه گاه محکم می کنند فقط در چند بخش به داخل ماده عایق کاری نفوذ می کنند.

نوسازی سقف های آزبست موجدار

کالزیپ پروداکت همچنین برای نوسازی سقف های آزبست موجدار بسیار مناسب است. بسته به شرایط محلی، امکان خلاصی از شر پیاده کردن سقف های آزبست موجدار وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>