اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کالریپ

مصالح پوشش نهایی نوعی پروفیل آلومینیومی با ترکیب شیمیایی خاص به ضخامت تقریبی 1 میلیمتر و عرض تقریبی 400 میلیمتر است. اتصال آنها به یکدیگر توسط دستگاه زیپ صورت می گیرد.ورق آلومینیوم چکشی که دارای خلل و فرج بوده و برای مناطقی که دارای گرد و غبار بالا هستند.

به دلیل امکان نشستن گرد و غبار بر روی فرورفتگی های سطح و نمایان شدن کثیفی روی پوشش مناسب نیستند.ورق آلومینیوم رنگی با رنگ پلی استر (PE) که پوششی مقاوم در برابر اشعه UV بوده و به دو دسته مات و براق تقسیم می شود.ورق آلومینیوم رنگی با رنگ PVDF ( فلورین کربن) از چسب فلورین کربن ساخته شده است.

این رنگ در برابر شرایط جوی از قبیل گرد و غبار، گازهای شیمیایی و سمی و اشعه UV آفتاب مقاوم است.
خصلت آنتی الکترواستاتیک آن مانع جذب ذرات معلق روی سطح رویه می شود. به گونه ای که پاکیزگی و درخشانی سطح از بین نرود.عایق حرارتی که بسته به آب و هوای مکان اجرای پروژه و سایر اطلاعات تأسیساتی پروژه از نوع پشم شیشه یا پشم سنگ اجرا می‌شود.

بست آلومینیومی یا پایه های نگه دارنده که از جنس آلومینیوم و با ارتفاع های مختلف ساخته می شوند.اسپیسر عمدتاً از جنس گالوانیزه به ضخامت 1/5 میلیمتر که به عنوان نگه دارنده و به منظور اجرای عایق حرارتی به کار می رود.پرلین به عنوان زیر سازی و جهت اجرای ورق ذوزنقه ای بکار می رود.

ورق گالوانیزه رنگی به ضخامت 0/5 میلیمتر یا ورق آلومینیوم رنگی به ضخامت 0/7 میلیمتر با سطح مقطع ذوزنقه ای به عنوان پوشش زیرین است.لایه بخار بند (عایق رطوبتی) که خود به طور معمول از یک لایه فویل آلومینیومی، یک لایه پلی استر و دو لایه پلی اتیلن تشکیل می شود.

موارد کاربرد سیستم زیپ

از قابلیت های سیستم زیپ پانل که در حال حاضر تنها در ایران تولید می شود، می توان به توانائی پوشش سقف های با قوس محدب یا مقعر اشاره کرد. همچنین قابلیت تولید پروفیل مورد نیاز سقف های کروی یا بیضوی شکل را به صورت (Conic) دارا هستند. پروفیل های تولیدی در صورتی که روی سقف هایی با شعاع انحناء بیش از 40 متر قرار بگیرند بدون نیاز به قوس دهی و تحت تأثیر وزن خود، روی سقف قرار می گیرند. در شرایطی که شعاع انحناء سقف کمتر از 40 متر باشد، می بایستی با دستگاه مخصوص Curving قوس لازم را در پروفیل ایجاد نمود.

عایق اصلی مورد استفاده در سیستم zip panel پشم سنگ است. به جای آن می توان از پلی استایرن، پلی یورتان و پشم شیشه نیز استفاده کرد. پشم سنگ علاوه بر عایق حرارتی، عایق صوتی خوبی نیز است. طبق آزمایشات صورت گرفته مقاومت عایق صوتی پشم سنگ برابر 53dB در واحد سطح است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>