اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ضایعات

علاوه بر آهک، ماده تثبیت کننده دیگری به نام پودر ضایعات سنگی نیز بکار رفته است. این ضایعات سبب آلودگی زیست محیطی زیادی می شوند. با بازیافت و استفاده مجدد از آن به عنوان یک ماده افزودنی برای تغییر در مشخصات ژئوتکنیکی خاک، کمک بزرگی به اقتصاد و محیط زیست می شود. افزودن ضایعات سنگی به خاک مزایایی دارد که به آنها اشاره شده است.

افزودن آهک و پودر ضایعات سنگی به خاک منجر به افزایش حد خمیری، کاهش حد روانی و کاهش دامنه خمیری می شود.ترکیب خاک با آهک و پودر ضایعات سنگی سبب تغییر در مقدار رطوبت بهینه و وزن واحد حجم خشک بیشینه می شود.مقدار رطوبت بهینه با افزودن آهک و پودر ضایعات سنگی به خاک افزایش می یابد.

مقدار وزن واحد حجم خشک بیشینه، با افزودن آهک کاهش و با افزودن پودر ضایعات سنگی افزایش می یابد.
مقاومت فشاری خاک رس مخلوط شده با درصدهای مختلف آهک، روندی افزایشی را داشته است.استفاده از ضایعات و مواد بازیافتی در پروژ ه های خاکی، اغلب دارای چالش هایی مربوط به جنبه های زیست محیطی بوده و دوام آ نها را در بر می گیرد.

دوام خاک تثبیت شده با ضایعات بر اثر شرایط زیست محیطی در مناطق سرد و دارای بارندگی می تواند تأثیرهایی اساسی را در عملکرد خاک داشته باشد. به همین دلیل، برای ارزیابی عملکرد خاک تثبیت شده با ضایعات، اثر شرایط محیطی باید در نظر گرفته شود.در نظر گرفتن شرایط زیست محیطی و حالت های خشک و اشباع، یکی از مخر ب ترین اقداماتی است که می تواند به ساز ه های خاکی تثبیت شده مانند پیاد ه رو یا ساز ه های خاکریز ی شده آسیب جدی برساند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>