اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بارنامه الکترونیکیمعاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بارنامه کاغذی با هدف شفاف شدن کمیسیون دریافتی شرکت های حمل و نقل از رانندگان، تا سه ماه آینده حذف می شود و جای خود را به بارنامه های الکترونیکی می دهد.

فرامرز مداح گفت: هر چند در بارنامه های کاغذی مطالبی قید می شود که هنوز برخی از دستگاه های اجرایی به آن استناد می کنند اما حذف بارنامه های کاغذی در جلوگیری از دریافت کمیسیون اضافی از رانندگان موثر است. اکنون تمام اطلاعات بارنامه های کاغذی و الکترونیکی در سامانه سازمان راهداری ثبت می شود و مدیر فنی در شرکت های حمل و نقل موظفند پس از بارگیری کامیون را بازدید کنند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: برای جلوگیری از حضور رخ به رخ رانندگان در شرکت های حمل ونقل برای دریافت بار، اصلاح آیین نامه وظایف مدیر فنی در شرکت های حمل و نقل آماده شده است که با تصویب دولت، شرکت های حمل ونقل به صورت الکترونیکی با رانندگان ارتباط برقرار می کنند و هرگونه پرداخت کمیسیون از طرف رانندگان به صورت الکترونیکی و شفاف خواهد بود.

مداح افزود: ارتباط رخ به رخ بین شرکت های حمل ونقل و رانندگان سبب شده که هرگونه پرداختی اضافی از طرف رانندگان به شرکت ها به صورت نقدی انجام شود و هیچگونه ردپایی باقی نماند در حالی که با حذف بارنامه کاغذی و با صدور بارنامه الکترونیکی مسائل و مشکلات مربوط به دریافت کمیسیون اضافی از رانندگان حل و فصل می شود.

او تأکید کرد: در صورتی که صدور بارنامه کاغذی در کشور متوقف و تمام بارنامه ها و پرداخت کمیسیون رانندگان نیز به صورت الکترونیکی انجام شود، بسیاری از مشکلات کامیونداران در این زمینه برطرف می شود.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهارداشت: بسترهای لازم برای صدور بارنامه الکترونیکی در کشور فراهم شده و اکنون در بسیاری از استانها بارنامه ها به صورت الکترونیکی صادر می شود و به تدریج با برنامه ریزی مناسب تا 3 ماه آینده صدور بارنامه کاغذی در حمل ونقل جاده ای متوقف می شود.

رانندگان محترم می توانند با استفاده از اپلیکیشن زینگ، دستمزد مورد نظر خود را بدون نگرانی از کمیسیون ها و واسطه های نامعلوم با صاحبان بار توافق نموده و تمام دستمزد صافی خود را به صورت کامل دریافت نمایند.

برای دانلود اپلیکیشن زینگ اینجا کلیک کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سیدحبیب الله رجایی:
اگه بشه....چی میییشه اگه بشه عالیه اما مثل تمام برنامه ریزیها......... کو حالا تا بشه
هیبت الله فیضی:
عالیه
سعیدکبوتری:
خیلی خوب میشه اگر بشه اگر نمیرم وببینم
فریدون طاهری:
اگه بتوانند شرکتهای حمل ونقل را حذف بکنند و کل کمیسیون دریافتی به حساب دولت واریز بشه،مانع کمیسیون های غیر متعارف میشه. این بهتره
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>