اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوار

این نوع دیوارها اساساً از جعبه ها و تسمه های فلزی گالوانیزه یا تورهای پلیمری ساخته شده، تشکیل می شود که درون آن با شن و ماسه درشت یا قطعات سنگ پر می شود و از نوع دیوارهای وزنی محسوب می شوند. مهم ترین مزایای این نوع دیوارها انعطاف پذیری و سهولت اجرای آنهاست به طوری که می توان بلوک های گابیونی را در محل دیگری تولید و به محل اجرای دیوار منتقل کرد.

پایداری داخلی دیوارهای گابیونی بستگی به نوع شبکه استفاده شده و نحوه به هم وصل شدن رشته های تورهای پلیمری یا تسمه های فلزی و کیفیت اجرا دارد. نفوذپذیری و انعطاف پذیری این نوع دیوارها، به ویژه در محل هایی که امکان اشباع شدن خاکریز باشد، قابل توجه است.

به علاوه در محل هایی که ظرفیت باربری خاک کف قابل ملاحظه نیست این نوع دیوارها ممکن است مناسب باشند. شکل عام دیوارهای حایل گابیونی ذوزنقه ای بوده اما وجوه بیرونی و پشتی دیوار ممکن است صاف یا پله ای باشد. نوع پله ای آن معمولتر است.در سواحل رودخانه ها و در شرایطی که جزر و مد آب مطرح است نفوذپذیری مصالح دیوارهای گابیونی اجازه زهکشی سریع آب نفوذی را می دهد.

در پشت این دیوارها با توجه به طبیعت خاکریز پشت دیوار ممکن است استفاده از فیلتر لازم شود تا از شسته شدن ریزدانه ها به درون مصالح گابیون جلوگیری کند. از محاسن دیگر دیوارهای گابیونی، مقاومت در برابر افزایش حجم فضای یخ زده است که به دلیل وجود حفرات در مصالح دیوار، پدیده متورم شدن تقریباً منتفی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>