اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

فروشگاه زینگبخش فروشگاه محصولات و خدمات مرتبط با ماشین های سنگین در وب سایت و اپلیکیشن زینگ رونمایی شده است. با توجه به تعداد روزافزودن رانندگان و کاربران اپلیکیشن زینگ، این بخش ارتباط مستقیم بین فروشندگان و خریداران محصولات و خدمات مرتبط با ماشین های سنگین را تسهیل خواهد نمود.

اگر عضو اپلیکیشن زینگ هستید، حتما متوجه شده اید که در هنگام ورود به اپلیکیشن، می توانید نوع محیط کار خود را انتخاب نمایید که با توجه به نوع اکانت های مورد استفاده‌ی شما، امکان انتخاب راننده، سفارش دهنده، بازاریاب و همچنین بخش جدید فروشگاه قابل انتخاب خواهد بود. افرادی که عضو اپلیکیشن زینگ هستند نیاز به ثبت نام مجدد در بخش فروشگاه را ندارند و با اطلاعات اکانت خود می توانند وارد فروشگاه شوند.

لازم به ذکر است که بخش فروشگاه فقط مختص اعضای اپلیکیشن زینگ نیست و افرادی که خدمات و محصولات مرتبط با رانندگان وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون و تریلی دارند، می توانند با ثبت نام در فروشگاه زینگ، آگهی های مرتبط با فعالیت و محصولات خود را درج نمایند.

مجددا یادآوری می گردد که استفاده از امکانات خرید و فروش و درج آگهی در فروشگاه هم از طریق اپلیکیشن و هم از آدرس زیر به طور مستقیم قابل استفاده می باشد:

https://www.zingapp.ir/shop

نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>