اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوار

این نوع دیوارهای نگهبان، سیستم های انعطاف پذیری هستند که غالباً برای سازه های لب ساحل و یا حفاری های موقت و حتی برای مهار خاک های نامناسب و مساله دار چون رس نرم، به دلیل عدم نیاز به پی استفاده می شوند. اجرای این نوع دیوارها بسیار ساده و با روش های کوبشی انجام پذیر هستند.

برای حفاری های موقت و به طور کلی نگهداری خاک از رانش جانبی در حالت موقت، جنس سپرها معمولاً از چوب انتخاب می شوند. برای مهار دایمی خاک بهتر است از دیوارهای بتنی مسلح شده که می توان به اشکال مختلف تولید کرد، استفاده نمود. اصولاً برای اینگونه دیوارها استفاده از صفحات فولادی سپری مناسبتر و معمولتر است.

می توان آنها را در وزن های سبک و اشکال مختلف، با مقاومت های متفاوت به منظور تحمل خمش های بزرگ و جلوگیری از کمانش های احتمالی هنگام کوبش، استفاده مجدد از آنها در صورت نیاز با جوشکاری، به سهولت تولید کرد.نوعی از این دیوارها، سپرهای صفحه ای طره ای هستند که پایداری آنها بستگی به عمق مدفون آنها از سطح خاک جلوی دیوار دارد. این نوع دیوارها از نظر سازه ای مانند تیر طویل طره ای عمل می کنند.

فرسایش و آب شستگی جلوی دیوار در محل هایی مانند سواحل که سطح آب بالاست می تواند یک معضل برای این نوع دیوارها محسوب شود. زیرا پایداری آنها از فشار مقاومی است که خاک پایین دست بر سپر اعمال می کند.

این نوع دیوارها عموماً برای ارتفاعات کم تا متوسط (برای خاکریز با ارتفاع 3 تا 4 متر) اقتصادی هستند و حداکثر لنگر خمشی ایجاد شده در آنها با توان سوم ارتفاع دیوار متناسب است. بنابراین سطح مقطع لازم برای تحمل این لنگرها با افزایش ارتفاع دیوار به سرعت افزایش می یابد. بهتر است این نوع دیوارها برای نگهداری موقت خاک استفاده شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>