اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیمان

جزء اصلی تشکیل دهنده سیمان پرتلند که در کار های ساختمانی استفاده می شود ترکیبات آهک سیلیس (کلسیم سیلیکات) است. در سیمان های نسوز که به سیمان آلومینی و سیمان کلسیم آلومینات هم معروف اند، ترکیبات آهک - آلومینا جزء اصلی را تشکیل می دهند. سیمان نسوز وقتی با آب مخلوط می شود هیدرات های کلسیم آلومینات شکل می گیرند.

حین هیدراته شدن این سیمان بر خلاف سیمان پرتلند، آهک آزاد [Ca(OH)2] به وجود نمی آید.انقباض بتن سیمان فوندو مشابه بتن سیمان پرتلند معمولی است، ولی این انقباض خیلی سریع تر اتفاق می افتد. (در دو سه روز) بنابراین در بتن سیمان فوندو شیارهای با فاصله کمتر نیاز است.

سیمان نسوز فوندو ضد اسید نیست، ولی در مواجه شدن با محیط های اسیدی و خورنده عملکرد بسیار بهتری نسبت به سیمان پرتلند دارد. عملاً این سیمان در محیط های باکتریایی و اسیدی با PH بیشتر از 4 کاملاً مقاوم است. به طور خاص از این سیمان در شبکه های فاضلاب، دیوارهای در تماس با آب دریا، و بتن های محیط های کشاورزی و صنایع غذایی استفاده شده و مناسب بوده است. برای محیط های اسیدی تر با PH کمتر از 3/5 محصول دیگر ما به نام ملات نسوز ضد اسید مناسب است.

سیمان نسوز فوندو با ذوب مخلوطی از مواد اولیه (بوکسیت و آهک) در کوره های مخصوص این کار و سپس پودر کردن مواد بلوری به دست آمده در آسیاب با نرمی مورد نظر تولید می شود.بتن های فوندو مقاومت قابل توجهی در برابر آب دریا و جریان های اسیدی طبیعی و صنعتی از خود نشان می دهند. آب دریا نسبت به فونداسیون های سیمان پرتلند مجاور، اثرات بسیار کمتری روی آنها داشته است.

ترکیبی از خواص مقاومت در برابر آب دریا و سرعت سخت شدن سیمان کلسیم آلومینی، فوندو را برای بتن سازی بین حد بالائی و پائینی جزر و مد مفید می سازد. یک کاربرد جدید و جالب در خطوط لوله زیر دریایی است. لوله ها روی قایق ها به هم جوش داده می شوند و خطوط پیوسته در کف دریا قرار داده می شوند. یک قالب از بین رونده دور هر جوش بسته شده و از ملات غنی از سیمان فوندو پر می شود. اضافه شونده های شیمیایی هم به آن افزوده می شود. لایه محافظ چند دقیقه بعد از ورود لوله به آب سخت می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>