اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیمان

سیمان نسوز کم آهن IRC-50 سیمان هیدرولیکی با محتوای آلومینای تقریبا 50 % است. جزء اصلی تشکیل دهنده سیمان IRC-50 ترکیبات کلسیم آلومینا است. این ترکیبات سیمان ایده آلی برای کاربردهای نسوز فراهم می ­آورند. فاز اصلی تشکیل دهنده IRC-50 مونوکلسیم آلومینات (CA)است. در اثر وجود این فاز‏‏، خصوصیات مکانیکی عالی در جرمها و بتن ها به وجود می ­آید.

درصد کم اکسید آهن در این سیمان باعث می­ شود این سیمان در مقابل اتمسفر احیایی ناشی از مونواکسیدکربن مقاوم باشد. به علت خواص روانی خوب، نصب این سیمان با تمامی انواع روش های نصب مخصوصاً قالب گیری و روش پاشیدن امکان پذیر است. این محصول برای کاربرد هایی که خواص سخت شدن سریع و کارایی مکانیکی عالی مورد نیاز است، پیشنهاد می شود.

این سیمان در برابر اسید سولفوریک بیوژنیک مقاوم است. IRC-50 فاقد مواد اضافه شونده است و برای کاربرد در جرم های نسوز از پیش مخلوط شده پیشنهاد می شود.همانند انواع سیمان ها، IRC-50 باید دور از رطوبت نگهداری شود و ترجیحاً روی زمین قرار داده نشود. این سیمان خواص خود را تا 6 ماه حفظ می کند. بسیاری از موارد این سیمان تا یک سال نیز خواص خود را حفظ کرده است.

خواص سیمان نسوز کم آهن IRC-50

عمدتاً حاوی مونو کلسیم آلومینات (CA) است. این فاز بلوری دلیل اصلی استحکام سریع و بالاست. با مخلوط شدن این سیمان با آب، هیدرات های کلسیم آلومینات به وجود می آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>