اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرم افزارهای مهندسی برق مخابرات:
در این بخش، مهم ترین نرم افزارهای مهندسی برق مخابرات را معرفی می کنیم که البته برخی از آن ها در مهندسی قدرت (مرتبط با الکترومغناطیس) نیز کاربرد دارند.

برق_صنعتی26

نرم افزار سی اس تی (CST Studio Suite):
نرم افزار CST Studio Suite یک برنامه کامل از ابزارهایی است که برای تحلیل و طراحی در حوزه الکترومغناطیس از آن استفاده می شود.

نرم افزار سی اس تی از چندین ماژول کارآمد تشکیل شده که در محیطی یکپارچه اغلب مسائل مربوط به الکترومغناطیس را شامل می شود و می توان از آن برای طراحی، شبیه سازی و بهینه سازی های مختلفی استفاده کرد.

یادگیری CST برای بررسی امواج الکترومغناطیس برای مهندسان برق بسیار مفید و کاربردی است. به کمک این نرم افزار می توان بسیاری از مسائل مختلف الکترومغناطیس را در محیط سه بعدی و برای نیازهای متعدد، تحلیل و حل کرد.

نرم افزار Ansys HFSS:

نرم افزار Ansys HFSS
یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی پدیده های فیزیکی، الکترومغناطیس و گرمایی نرم افزار Ansys HFSS است.

به طور کلی می توان گفت که می شود همه پدیده های فیزیکی را به کمک این نرم افزار شبیه سازی کرد. نرم افزار انسیس HFSS در موارد مختلفی از قبیل طراحی و شبیه سازی امواج و میدان ها و آنتن کاربرد دارد.

نرم افزار ADS:
نرم افزار ADS که مخفف Advanced Design System است، قدرتمندترین محصول شرکت Keysight EEsof EDA بوده و یک نرم افزار تحلیل مایکروویو است که ابزار طراحی قدرتمندی را در اختیار مهندسان مخابرات و الکترونیک، طراحان DSP و طراحان سیگنال ترکیب شده قرار می دهد.

این نرم افزار کتابخانه ای از قطعات رایج مانندقطعات فشرده، خطوط انتقال، برشگرهای توان، هایبریدها، دیودها، ترانزیستورها، منابع و غیره بوده که از آن ها برای ساخت و شبیه سازی یک مدار یا سیستم استفاده می شود.

خروجی های این نرم افزار مواردی مانند پارامترهای S، طیف فرکانسی، نمودار حوزه زمان و توان ورودی خروجی مقایسه ای، در فرم های عددی و گرافیکی است.

همچنین به کمک ADS، می توان روش های بهینه سازی مختلفی را برای رسیدن به عملکرد مورد نظر مدار به کار برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>