اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

حمل و نقل بین المللی

با رشد روز افزون فعالیت اپلیکیشن زینگ در حوزه حمل و نقل زمینی بین المللی و جذب بیش از 15 هزار واحد بازرگانی فعال در حوزه صادرات و واردات و توزیع کالا در سراسر ایران، به منظور کسب رضایت بیش از پیش مشتریان و  یکپارچه‌سازی خدمات به خصوص برای بازرگانان بین المللی، بخش جدید حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی در اپلیکیشن زینگ رونمایی شده است.

در بخش خدمات "دریایی، هوایی، ریلی"، مشتریان می توانند یک نوع از خدمات را انتخاب کرده و با درج مشخصات کلی از بارهای موجود، هزینه پروسه حمل و نقل را در میان تعداد زیادی از Forwarder ها و شرکت های حمل و نقل بین المللی به مناقصه بگذارند. کلیه افراد ذیصلاح و دارای مجوز در پروسه حمل و نقل بین المللی که در اپلیکیشن زینگ عضو هستند، بر روی بارهای موجود اعلام قیمت کرده و در صورت توافق نهایی، طرفین مناقصه به یکدیگر معرفی می گردند.

چرا مشتریان زینگ کارهای خود را از طریق یک شرکت باربری آشنا انجام نمی دهند؟

زینگ با جلب اعتماد تعداد زیادی از مشتریان و شرکت های حمل و نقل داخلی و بین المللی، امکان برگزاری مناقصه در میان تعداد زیادی از افراد را برای دریافت کمترین قیمت فراهم کرده است. شما حتی اگر با یک شرکت حمل و نقل آشنا باشید و از آنها قیمت های منصفانه دریافت کنید و یا قبلا از طریق زینگ، شرکت منصفی را پیدا کرده باشید، برای هر بار جدید، باز هم این شانس را خواهید داشت که از طریق اپلیکیشن زینگ، قیمت های ارزان تری را برای پروسه حمل و نقل پیدا کنید.

به طور خاص در حوزه بین الملل به دلایل مختلف از قبیل وجود کارگو و کانتینرهای خالی، تریلی های ترانزیت بدون بار در مسیرهای مختلف، وجود کانتینرهای رزور شده در حمل دریایی، وجود هواپیماهای چارتر و...، همواره شانس یافتن قیمت های کمتر وجود دارد که طبعا مشتریان به اطلاعات تمام آنها دسترسی ندارند و فقط از طریق بانک اطلاعات به روز و با پشتیبانی مداوم و حرفه ای زینگ، این امکان در اختیار تمام صاحبان بار قرار گرفته است. 

لازم به ذکر است که در اپلیکیشن زینگ، Forwarder ها و Carrier ها در حوزه های دریایی، هوایی و ریلی به طور جداگانه بر اساس کشورهای محل فعالیت تفکیک شده اند و تمام آنها دارای مجوزهای رسمی و مورد تأیید زینگ می باشند. تفکیک بر اساس کشورها به شما اطمینان را می دهد که شرکت فورواردر با شرایط و محدودیت ها و قوانین آن کشور آشنایی داشته و بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد.

همچنین تأکید می گردد که اپلیکیشن زینگ فقط واسطه اطلاعاتی و برگزار کننده مناقصه بین فعالان حوزه حمل و نقل می باشد و دخالتی در پروسه های قانونی حمل و نقل و صدور و تأیید مدارک ندارد. کلیه مراحل قانونی و صدور بارنامه و بیمه نامه و سایر اسناد قانونی، طبق روال های رایج در حوزه حمل و نقل و پس از آشنایی طرفین مناقصه با یکدیگر، می بایست توسط خود مشتری و شرکت باربری، هماهنگ و صادر شود.

قابل توجه همکاران زینگ در حوزه حمل و نقل بین المللی:

همکاران محترمی که قبلا به عنوان باربری بین المللی (زمینی) در زینگ فعالیت داشته اند، چنانچه در حوزه خدمات دریایی، هوایی و ریلی نیز فعالیت دارند، می بایست در این بخش نیز مجددا ثبت نام نمایند تا پس از احراز هویت مجدد بر اساس قوانین این حوزه و دریافت مدارک لازم، بخش خدمات دریایی، هوایی، ریلی نیز برای ایشان فعال گردد. شرکت هایی نیز که قصد پیوستن به مناقصات زینگ را دارند چنانچه هم در حوزه زمینی و هم در حوزه دریایی، هوایی، ریلی فعالیت دارند، می بایست به صورت جداگانه در هر دو بخش ثبت نام کرده و مدارک لازم را جهت احراز هویت ارائه نمایند.

ثبت نام در بخش بین المللی زینگ

دسترسی به کلیه بخش های اپلیکیشن زینگ با داشتن یک اکانت (یک شماره موبایل واحد) امکان پذیر است و پروسه ثبت نام صرفا به منظور هماهنگی در تأیید هویت و دریافت مدارک مرتبط با هر حوزه می باشد.

  • امکان اعلام بار در حوزه دریایی، هوایی، ریلی از تاریخ 15 آذرماه 1397 برقرار خواهد شد.
  • برای دریافت اپلیکیشن زینگ به این لینک زیر مراجعه نمایید: https://www.zingapp.ir/download 
  • برای دریافت مشاوره و طرح سوال در مورد نحوه فعالیت با ما تماس بگیرید.
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>