اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولیدکنندگان ماشین سنگین

قسمت بزرگی از صنعت حمل ونقل دنیا را کامیون و تریلی ها می چرخانند. افزایش تجارت، فشار مجامع طرفدار محیط زیست باعث ایجاد رقابت بین سازندگان ماشین های سنگین در سراسر دنیا شده است. در ادامه نام 10 شرکت بزرگ و برتر جهان در زمینه ساخت و تولید ماشین های سنگین آمده است.

10 - اسکانیا

میزان فروش در سال 2016 برابر با 81.350 دستگاه می باشد. اسکانیا که یکی از زیرمجموعه های برند فولکس واگن AG است در سوئیس مستقر است و قطعات تریلی های اسکانیا در سوئیس، فرانسه، هلند، هندوستان، آرژانتین، برزیل، لهستان و روسیه تولید می شود. خط تولید کامیون های اسکانیا در 10 کشور مختلف در اروپا و آفریقا واقع شده است.

9 - مان

میزان فروش در سال 2016 برابر با 83.200 دستگاه می باشد. برند مان (MAN) نیز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های فولکس‌واگن AG به‌حساب می‌آید. این برند به ساخت اتوبوس، کامیون و موتور ماشین‌های سنگین مشغول است. تعداد 83، 200 دستگاه کامیون و تریلی در سال 2016 به فروش رسانده است. برند مان (MAN) نیز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های فولکس‌واگن AG به‌حساب می‌آید. این برند به ساخت اتوبوس، کامیون و موتور ماشین‌های سنگین مشغول است. واحد تولید کامیون و اتوبوس مان با گروه لجستیک DB Schenker برای ایجاد شبکه‌ای از کامیون‌ها با هدف استفاده بیشتر از ظرفیت جاده‌ها در همکاری می باشد.

8 - شرکت PACCAR Inc

میزان فروش در سال 2016 برابر با 104.900دستگاه می باشد. این شرکت اقماری، کامیون های مختلفی را با برند های Peterbilt، Kenworth و داف (DAF)، تولید می کند. PACCAR Inc چیزی حدود 28.5 درصد از بازار کامیون های کلاس 8 آمریکا را در اختیار دارد. کامیون های نیمه سنگین فروخته شده از جانب این شرکت چیزی حدود 16.2 درصد از بازار اروپا را شامل می شود.

7 - ایوکو IVECO

تعداد فروش در سال 2016 برابر با 134.300 دستگاه کامیون و تریلی می باشد. این برند که زیرمجموعه ای از برند هلندی CNH Industrial NV به حساب می آید و در سال جاری میلادی توانسته است 140، 200 دستگاه خودرو را روانه بازار کند. از این آمار حدود 4 هزار دستگاه خودرو برای مصارف نظامی و استفاده در سرویس های آتش نشانی ساخته شده اند. بیشترین بازار برند ایوکو در اروپا است و بنا به گزارش های منتشر شده این برند 11.3 درصد از بازار کامیون های سنگین اروپا را در اختیار دارد.

6 - هینو HINO

فروش 171.800 دستگاه کامیون و تریلی در سال 2016. هینو یک برند ژاپنی است که توانسته است چیزی معادل 37.7 درصد از بازار اتوبوس و کامیون های سنگین ژاپن را در اختیار داشته باشد. البته هینو در بازارهای جهانی فروش خوبی را تجربه نمی کند و در سال میلادی 2016 توانسته است تنها چیزی حدود 2.1 درصد از سهم فروش کامیون و خودروهای سنگین دنیا را از آن خود کند.

5 - ولوو Volvo

فروش در سال 2016 معادل 190.424 دستگاه کامیون و تریلی می باشد. گروه خودروسازی ولوو، کامیون های سنگینی با برندهای ولوو، UD، رنو، ماک (Mack‏)، Eicher و Dongfeng راهی بازار می کند. طیف گسترده خودروهای سنگینی که ولوو روانه بازار کرده است باعث شده تا برند های زیر مجموعه گروه خودروسازی ولوو در سال 2016 در اروپا بازار خوبی را تجربه کنند. البته این سکه روی دیگری نیز دارد و بازار ولوو در کشورهای آمریکای شمالی و برزیل روبه رکود گذاشته است.

4 -نویستار Navistar International Corp

تعداد فروش در سال 2016 برابر با 313.600 دستگاه کامیون و تریلی می باشد. این شرکت بزرگ علاوه بر خودروهای تجاری و کامیون های نظامی با برندهای مختلف با موتورهای دیزل، اتوبوس هایی نیز با برند IC روانه بازار کرده است. آمریکا و کانادا به عنوان بازارهای اصلی این شرکت به حساب می‌آیند.

3 - دانگ فنگ Dongfeng Motor Corporation

فروش در سال 2016 برابر با 369.100 دستگاه کامیون و تریلی می باشد. دانگ فانگ یک برند چینی-آمریکایی است که به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های کامیون به حساب می آید. این برند حدود 11 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و این آمار از افزایش 7 درصدی سهم این برند نسبت به سال های گذشته حکایت دارد.

2 - تاتا موتورز Tata Motors Limited

تعداد فروش این برند در سال 2016 برابر با 388.396 دستگاه کامیون و تریلی می باشد. Tata Motors Limited به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های خودروسازی در تمام دنیا به حساب می آید. برندهای معتبری مانند جگوار، لندروور و خودروهای کره ای دوو به عنوان برندهای زیر مجموعه این شرکت به حساب می آیند. این شرکت علاقه زیادی به فروش محصولات هر برند در بازارهای محلی همان کشور دارد.

1 - دایملر Daimler AG

تعداد 415، 108 دستگاه کامیون و تریلی در سال 2016 به فروش رسانده است. گروه دایملر (Daimler) نیز یکی دیگر از شرکت های بزرگ خودروسازی در دنیا است، برندهای زیرمجموعه این گروه بسیار معتبر هستند. در این زمینه می توان به اسامی بزرگی مانند مرسدس بنز، وسترن استار، فرایت لاینِر، میتسوبیشی فوزو و BharatBenz اشاره کرد. ادر سال 2016 منتشر شده است فروش این شرکت به میزان 17 درصد در بازارهای آمریکا، ترکیه، آمریکای لاتین و کشورهای قاره آمریکای شمالی افت داشته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محسن مظهری:
سلام ، من از طرفداران پر و پا قرص شرکت AG هستم خیلی دوست دارم یکی از کامیون های این شرکت رو بصورت اقساطی بگیرم اما این یک آرزو بیش نیست امیدوارم فروش محصولات روند رو به رشدی داشته باشد .
Arash ghadiri:
متن بسیار خوب و با مطالب بسیار با نکات ریز💗
مصطفی ظهرابی:
بنده راننده هستم و دنبال یک کامیون کشنده شرایطی هستم و با این وضعیت مملکت قدرت خرید کامیون را ندارم
پاسخ زینگ:
سلام.
جهت خرید و فروش ماشین سنگین و قطعات و خدمات مرتبط، به فروشگاه زینگ مراجعه نمایید

زینب غلامی:
شماره فکس و آدرس شرکت
سید یزدان مصطفی لو:
با سلام من اسامی کامیان هارامیدانم
ناصر غلامی 08193341528 :
بسیار زیبا
اریا:
سلام خوب بود با چیز های خوبی اشنا شدیم
هوشیار:
با سلام ممنون از شما من الان دو ساله ایویکو 500 دارم فوق العاده س رو دست نداره
یوسف رحمانی:
سلام من در لرستان هستم بعدش خریدار ماشین سنگین وارداتی زیاد هست گفتم ببینم اینجا میتونیم بصورت شراکت دفتر بزنیم و مشتری آزمون وارد کردن از شما
محمد رضا شرفیانی :
واقعا ماشین سنگین عشقه خرید ماشین سنگین یکی از ارزوهامه البتّه فعلا زوده در آینده
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>