اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مثال تولید شکل موج سینوسی در فانکشن ژنراتور:
در این بخش می خواهیم نحوه تولید یک شکل موج سینوسی را در فانکشن ژنراتور مدل AG1022F بررسی کنیم.

گیرنده9

ابتدا دکمه ای را که علامت ~ روی آن است، فشار دهید.تا واسط کاربری سیگنال سینوسی فراخوانی شود. پس از این کار می توانیم پارامترهای شکل موج را با استفاده از منوی سمت راست تنظیم کنیم.

پارامترهای شکل موج سینوسی این ها هستند:

فرکانس/دوره تناوب، دامنه، سطح بالا، آفست/سطح پایین. با استفاده از دکمه های تنظیم منوی سمت راست می توانیم این شکل موج مورد نظر خود را بسازیم.

کار با فانکشن ژنراتور

تنظیم فرکانس/دوره تناوب:
برای تنظیم فرکانس/دوره تناوب دکمه F1 را فشار می دهیم. سپس آیتم منوی انتخاب شده نسبت به سایر قسمت ها برجسته و مشخص می شود. ابتدا پارامتر 1 هایلایت خواهد شد. با فشار دادن دوباره F1 بین فرکانس/دوره تناوب سوئیچ می شود.

دو روش برای تغییر پارامتر انتخاب شده وجود دارد:

پیچ تنظیم را بچرخانید تا مقدار موقعیت مکان نما (هیلایت شده) تغییر کند. دکمه های جهت <> را برای جابه جا شدن مکان نما فشار دهید.

یکی از دکمه های اعداد پنل جلوی دستگاه را فشار دهید. یک مستطیل مطابق شکل زیر نمایش داده می شود. در اینجا می توانید مقدار را وارد کنید. از دکمه جهت > برای حذف عدد قبلی استفاده کنید.

از دکمه های F1 تا F3 برای انتخاب واحد استفاده کنید، یا F4 را فشار دهید تا به صفحه بعدی بروید و واحدها را انتخاب کنید. برای لغو ورودی دکمه F5 را فشار دهید.

فانکشن ژنراتور

تنظیم دامنه:
دکمه F2 را فشار دهید. باید آیتم منوی "Ampl" هایلایت شود. اگر چنین چیزی رخ نداد، F2 را فشار دهید تا به "Ampl" سوئیچ کنید.

در پارامتر 2، یک مکان نما ظاهر می شود که مقدار دامنه را نشان می دهد. از پیچ تنظیم یا دکمه های اعداد برای تنظیم مقدار مطلوب استفاده کنید.

تنظیم آفست:
برای تنظیم آفست، دکمه F3 را فشار دهید و اطمینان حاصل کنید که آیتم منوی "Offset" برجسته شود. اگر چنین چیزی را مشاهده نکردید، باز هم دکمه F3 را فشار دهید تا به "Offset" سوئیچ کنید.

در پارامتر 3، یک مکان نما در زیر عبارت Offset ظاهر می شود. برای وارد کردن مقدار مطلوب، یا پیچ تنظیم را بچرخانید یا از دکمه های اعداد استفاده کنید.

تنظیم سطح بالا:
دکمه F2 را فشار دهید و مطمئن شوید عبارت "Hi_Level" نمایش داده شده است. در غیر این صورت، باز هم F2 را بفشارید تا عبارت "Hi_Level" نمایان شود.

در پارامتر 2، یک مکان نما ظاهر می شود که مقدار آن زیر عبارت Amplitude قرار دارد. برای وارد کردن مقدار مطلوب، یا پیچ تنظیم را بچرخانید یا از دکمه های اعداد استفاده کنید.

تنظیم سطح پایین:
دکمه F3 را فشار دهید و مطمئن شوید عبارت "Hi_Level" نمایش داده شده است. در غیر این صورت، باز هم F3 را بفشارید تا عبارت "Lo_Level" نمایان شود.

در پارامتر 3، یک مکان نما ظاهر می شود که مقدار آن زیر عبارت Offset قرار دارد. برای وارد کردن مقدار مطلوب، یا پیچ تنظیم را بچرخانید یا از دکمه های اعداد استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>