اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سنسور اثر انگشت:
تشخیص اثر انگشت یکی از روش های بسیار رایج زیست سنجشی است.

اثر_انگشت

از چند سال گذشته، استفاده از تشخیص اثر انگشت برای شناسایی افراد کاربرد فراوانی پیدا کرده است.

به طور کلی، ویژگی های سیستم های تشخیص اثر انگشت سرعت بیشتر، هزینه کم و همچنین سازگاری در مقایسه با انواع دیگر دستگاه های زیست سنجشی (بیومتریک) است.

هر شخص یک الگوی جداگانه اثر انگشت دارد که با برجستگی هایی تشکیل شده که موجب ایجاد حلقه ها و خم هایی می شود که مخصوص هر شخص و منحصر به فرد است.

اثر انگشت ها به پنج نوع پیچشی، حلقه راست، حلقه چپ، خیمه ای و قوسی طبقه بندی می شوند.

در بسیاری از سیستم های تشخیص، هنگام ایجاد تفاوت بین انواع مشابه اثر انگشت، مشکلاتی ایجاد می شود.

امروزه سیستم های تشخیص متفاوتی در دسترس است که در کنار شبکه های عصبی برای کشف انتهای خط الرأس جهت مطابقت با اثر انگشت به کار می روند.

سنسور اثر انگشت نوعی سنسور است که در دستگاه تشخیص اثر انگشت استفاده می شود. این دستگاه ها عمدتاً در ماژول اثر انگشت قرار دارند و برای ایمنی کامپیوترها و سیستم ها به کار می روند.

از ویژگی های اصلی دستگاه تشخیص اثر انگشت می توان به دقت، عملکرد بهتر و تکیه بر فناوری بیومتریک منحصر به فرد اثر انگشت اشاره کرد.

ماژول اثر انگست با دو بخش اسکنر و ریدر اثر انگشت به جای کلمه ای مخفی، دستگاهی بسیار ایمن و مناسب است. دلیل این امر این است که اسکن رمز عبور آسان و همچنین به خاطر سپردن آن دشوار است.

ماژول اثر انگشت

بنابراین، بهتر است از ریدر یا اسکنر اثر انگشت مبتنی بر USB با استفاده از نرم افزار بیومتریک برای تأیید، شناسایی و احراز هویت استفاده کنید، که به اثر انگشت شما امکان عملکرد مشابه رمزهای عبور دیجیتال را می دهد. این گذرواژه ها را نمی توان فراموش کرد، مگر آنکه دزدیده شوند.

سنسور اثر انگشت نوعی سنسور است که در دستگاه تشخیص اثر انگشت استفاده می شود. این دستگاه ها عمدتاً در ماژول تشخیص اثر انگشت قرار دارند و از آن برای ایمنی کامپیوتر استفاده می شود.

از ویژگی های اصلی این دستگاه می توان به دقت، عملکرد بهتر، استحکام مبتنی بر فناوری بیومتریک منحصر به فرد اثر انگشت اشاره کرد.

در غیر این صورت هر دو اسکنر اثر انگشت به جای کلمه ای مخفی، دستگاهی بسیار ایمن و مناسب برای ایمنی است. از آنجا که اسکن رمز عبور آسان است و همچنین به خاطر سپردن آن دشوار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>