اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سازه ها


آماده سازی فونداسیون

فونداسیون سیستم های icf عمدتاً از نوع فونداسیون نواری یا گسترده مشابه سازه های بتن مسلح معمولی بوده که می بایست شامل میلگرد های انتظار نیز باشد. زیر سازی رج اول قالب های icf مجاور فونداسیون باید با دقت کافی تراز شود تا قالب ها به نحو صحیح و به راحتی به یکدیگر متصل شوند.

چینش بلوک ها روی فونداسیون

بلوک ها را روی فونداسیون طوری قرار می دهند که برآمدگی نری آنها رو به بالا باشند و میلگرد های انتظار نیز از داخل بلوک ها رد شود. نری و مادگی های سر و ته بلوک ها را نیز داخل هم قرار داده و گوشه ها را نیز به همین روش قرار می دهند. تنظیم طول بلوک ها نیز توسط اره دستی امکان پذیر است.

آرماتور بندی درون بلوک ها

پس از چینش هر ردیف، یک یا دو ردیف میلگرد افقی نیز بر اساس نقشه سازه روی رابط های میانی بلوک ها قرار داده شده و با استفاده از قالب مفتول، آرماتورها به هم متصل می‌کنند.پس از استقرار بلوک ها باید پشت بند های الزم با فواصل منظم برای تامین ایستایی دیوار در زمان بتن ریزی را اجرا نمود.همزمان با اجرای پشت بند ها، سکو های برای سهولت بتن ریزی نصب می شود.ایستایی این سکوها توسط سازه پشت بند تامین می شود.

اجرای باز شوها

باز شو ها (محل درب و پنجره ها) را نیز مطابق نقشه ها با بلوک مقطع بسته تا هنگام بتن ریزی ابعاد صحیح اجرا شوند.

بتن ریزی

بتن ریزی در دیوارها باید در لایه های افقی با ضخامت یکنواخت صورت گیرد و هر لایه قبل از ریختن لایه بعدی به طور کامل متراکم شود. میزان و سرعت بتن ریزی باید چنان باشد که هنگام ریختن لایه جدید لایه قبلی در حالت خمیری باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>