اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عایق ماندگار

اجرای ساختمان های بتن مسلح با قالب های عایق ماندگار جز سیستم های متداول در کشور است. هر چند بهره گیری از این سیستم باعث افزایش سرعت ساخت و کاهش حجم عملیات قالب بندی می شود ولی بنا به نوع قالب انتخابی اجرای نما همچنان به عنوان یک روند زمانبر محسوب می شود. تخته های سیمانی از جمله پوشش های دیواری هستند که مورد تأکید مرکز بوده و امکان استفاده از آن ها در حیطه الزامات مربوط مجاز شناخته شده است.

استفاده از این تخته ها به عنوان قالب های ماندگار، با توجه به مقاومت و دوام آن ها می تواند راه حل مناسبی برای رفع مشکل نماسازی باشد. بدین منظور روش اجرای ساختمان های بتن مسلح با قالب عایق ماندگار با قالب های از جنس صفحات سیمانی در این مرکز بررسی و مورد تأکید قرار گرفت.

با توجه به مقاومت و دوام آنها راه حل مناسبی برای رفع مشکل نماسازی باشد. بدین منظور روش اجرای ساختمان های بتن مسلح با قالب عایق ماندگار با قالب هایی از جنس صفحات سیمانی مورد تایید قرار گرفته است.

در این روش امکان تهیه یک دیوار باربر با مقطع یکپارچه مستطیلی (و نه به صورت مجوف همانند روش های قالب عایق ماندگار بلوکی و پانلی) را فراهم می سازد. تنها محدودیت این روش این است که نیاز به دقت بالا در هنگام قالب بندی دارد تا از به وجود آمدن هر گونه بار اضافی که بیش از توان بیشینه صفحات باشد، جلوگیری به عمل آید.

  • سرعت بالا و بازگشت کوتاه مدت سرمایه
  • حذف دوباره کاری های موجود در ساختمان سازی ها در روش های معمولی
  • عدم نیاز به تجهیزات، ماشین آلات و ابزارهای گران قیمت
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>