اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عایق ماندگار

قالب های عایق ماندگار دیوار بتنی از نظر قالب بندی به سه دسته بلوکی، نواری، پانلی تقسیم می شود که از نظر ابعاد بلوک، شکل هندسی سوراخ ها یا فضای خالی برای بتن ریزی با یکدیگر متفاوت هستند امروزه نوع بلوکی و پانلی کاربرد بیشتری نسبت به نوع نواری دارند. قالب بلوکی معمولاً تا ابعاد120×30 تولید می شوند و قالب های تخته ای و نواری ابعادی بزرگ تر تا حدود 30×240 سانتی متر هستند که معمولاً به صورت دو تخته جداگانه با ضخامت 5 سانت به محل ساختمان منتقل شده و سپس به وسیله اتصالات پلاستیکی بهم متصل می شوند.

ابعاد پانل ها بسیار متنوع است و معمولاً تا ابعاد 120×360 سانتی متر نیز تولید می شوند که می توانند به صورت افقی یا عمودی بکار روند اما از نظر شکل هندسی بدنه داخلی قالب یا بخشش بتنی به سه حالت تخت و صاف، شبکه دو بعدی بدون حفره، شبکه دو بعدی حفره دار می تواند باشد که نوع تخت و صاف متداول تر است و به ندرت از نوع شبکه ای دو بعدی حفره دار استفاده می شود.

ویژگی ها

  • پیش ساخته بودن قالب ها مطابق استاندارد های لازم
  • توانایی تحویل سفت کاری حداقل 75 تا 100 متر مربع بنا ظرف یک هفته کاری توسط یک گروه پنج نفره کاری
  • نصب سریع درها، پنجره ها، سیم کشی و لوله کشی
  • نصب آسان بدون احتیاج به ماشین های سنگین
  • مقاومت خوب در برابر زلزله
  • عدم محدودیت طراحی ساخنمان برای معماران
  • یکپارچه سازی ساختمان
  • ذخیره انرژی و جلوگیری از نفوذ سرما و گرما
  • اتصال سریع قطعات

ساختمان بتن مسلح دیوار باربر با قالب عایق ماندگار

این سیستم، شیوه اجرای ساختمان بتن مسلح درجا با قالب های عایق کننده ماندگار است که سازه حاصل از آن، یک ساختمان بتن مسلح و در زمره سازه های متداول، تلقی می شود. در این سیستم ساختمانی، قالب های دیوار و سقف با استفاده از مفتول آهن گالوانیزه به قطر 2/2 میلی متر به صورت شبکه جوش شده در محل کارخانه ساخته شده و در وجوه داخلی و خارجی قالب پانل هایی از مصالح عایق کننده، مانند پلی استایرن منبسط شونده کندسوز، قرار داده می شود.

قالب های دیوار بتنی با امکان آرماتوربندی به میزان موردنیاز و با ضخامت مورد نظر طراح، از 80 تا 500 میلی متر و بیش تر برای دیوارها و قالب های سقف به صورت تیر دال یک یا دو طرفه یا عمق و فواصل تیرچه های متغیر و دلخواه، توسط خطوط تولید در مقیاس نسبتاً زیاد، قابل تولید است. خط تولید کارخانه این سیستم، می تواند مدول های لازم برای ساخت واحدهای مسکونی را تولید کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>