اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عایق ماندگار

این سیستم شیوه اجرای ساختمان بتن آرمهه درجا با قالب های عایق ماندگار پلی استایرنی است که سازه حاصل از آن، یک ساختمان بتن مسلح و در زمره سازه های متداول، تلقی می شود. در این سیستم ساختمانی، قالب های دیوار و سقف با استفاده از مفتول آهنی گالوانیزه به قطر 2/2 میلی متر، به صورت شبکه جوش شده، در محل کارخانه ساخته شده و در وجوه داخلی و خارجی قالب پانل هایی از مصالح عایق کننده، مانند پلی استایرن منبسط شونده کندسوز، قرار داده می شود.

قالب های دیوار بتنی با امکان آرماتوربندی به میزان مورد نیاز و با ضخامت مورد نظر طراح، از 80 تا 5000 میلی متر و بیشتر برای دیوارها و قالب های تیرچه های متغیر و دلخواه، توسط خطوط تولید در مقیاس نسبتاً زیاد، قابل تولید است. خط تولید کارخانه اینن سیستم، می تواند مدول های لازم برای ساخت واحدهای مسکونی را تولید کند. مدول های کارخانه ای این سیستم سبک بوده و قابلیت حمل و نقل و نصب سریع در اجرا را دارا می باشد، به طوری که اجرای بالغ بر 200 مترمربع نفر روزکاری را مقدور می کند. ضخامت نسبتاً قابل ملاحظه دیوارهای تمامم شدهٔ معماری را می توان یکی از محدودیت های این سیستم عنوان کرد

ساختمان های ICF بناهایی هستند که دیوار بتنی در جاریز آن با استفاده ازز قالب های فوم (در اصطلاح یونولیت) ساخته شده و پس از بتن ریزی در دو طرف آن باقی می مانند. محصول نهایی این روش یک دیوار بتنی است کهه در دو طرف آن به وسیله فوم عایق بندی شده است. در این سیستم قالب فوم دو طرف دیوار به وسیله نگهدارنده های مختلف فلزی یا پلاستیکی به یکدیگر بسته شده و فضای خالی قالب را برای بتن ریزی فراهم می سازد.

از همین نگهدارنده ها نیز برای قرار دادن آرماتورها در مکان های مورد نظر استفاده می شود. درون فضای باقی مانده بین دو لایه فوم نه تنها امکان ساخت یک دیوار بتنی با عایق بندی حرارتی و صوتی مناسب ایجاد می شود، بلکه در دو طرف دیوار نیز زیزسازی مناسبی برای اتصال دیوارهای نمای بیرونی (به وسیله نصب اتصالات، انکر) و همچنین زیرسازی داخلی برای نصب صفحات تخته سیمانی، گچ برگ و … فراهم می شود.

این سیستم اغلب برای دیوارهای بیرونی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارهای نازک داخلی نیازی به عایق کاری، یا آرماتوربندی نداشته و تنها در صورت باربر بودن دیوارهای داخلی می توان از این روش برای ساخت آن ها استفاده نمود تا ضخامت دیوارهای داخلی افزایش نیافته و از کارهای نازک کاری داخلی نیز کاسته می شود. موارد دیگر استفاده این سیستم تعمیرات یا بازسازیی دیوارهای قدیمی بوده که نیاز به تقویت و تثبیت شدن در آنها وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>